LENOVO PC ThinkCentre M75s G2 SFF - Ryzen7 PRO 5700G, 16GB, 512SSD, DVD, W11P, 512SSD, DVD, W11P
395 105 Ft
316 525 Ft
249 232 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
LENOVO PC ThinkCentre M75s G2 SFF
EAN: 196803859119
Teljesítmény
Ennek a számítógépnek a szívében egy 8 maggal és 16 menettel rendelkező AMD Ryzen 7 5700G processzor található. A 3,8 / 4,6 GHz-es frekvenciával és 4 MB L2 / 16 MB L3 gyorsítótárral ez a processzor készen áll az igényes feladatok kezelésére.
Az AMD Radeon Graphics egy integrált grafikus kártya, amely kiváló teljesítményt nyújt a szokásos feladatokhoz.
A számítógép 16 GB UDIMM DDR4-3200 memóriával van felszerelve, amely 128 GB-ig bővíthető.
Az adattároláshoz 512 GB-os M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal SSD áll rendelkezésre.
Tervezés
A 93 x 298 x 340 mm-es fekete számítógéphez USB-billentyűzet és egér tartozik.
Kialakítása SFF (8,2 literes), súlya pedig körülbelül 5,3 kg.
Csatlakoztathatóság
Az elülső portok közé tartozik 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB 3.2 Gen 2, 1x USB-C 3.2 Gen 1, 1x fejhallgató/mikrofon kombinált csatlakozó (3,5 mm), 1x mikrofon (3,5 mm).
A hátsó portok közé tartozik 4x USB 2.0, 1x HDMI, 2x DisplayPort, 1x soros (9 tűs), 1x Ethernet (RJ-45), 1x line-out (3,5 mm).
Biztonság és adatvédelem
A számítógép diszkrét TPM 2.0 biztonsági chippel és alváz behatolásgátló kapcsolóval van felszerelve.
Ellenőrizhetőség
A rendszert a DASH 1.2 vezérli.
Szolgáltatás
Az alapgarancia 3 év a helyszínen.
Tanúsítás
A számítógép EPEAT Silver zöld tanúsítvánnyal, ENERGY STAR 8.0, ErP Lot 3, TCO Certified 8.0, RoHS-konform és megfelel a MIL-STD-810H katonai teszteknek.
Szoftver
Az operációs rendszer Windows 11 Pro 64 CZ / SK / EN.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.