DELL PC Precision T5820/Xeon W-222/16GB/512GB SSD/Nvidia T1000/DVD RW/Kb/Mouse/W10Pro W11Pro License/3Y PS NBD
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
DELL Precision T5820
Professzionális munkaállomás igényes felhasználóknak.
Műszaki paraméterek
Processzor: Intel Xeon W-2223, 4 mag, 8 szál, 3,60 GHz és 3,90 GHz közötti órajel, turbó üzemmódban
Memória: 16 GB, 2 x 8 GB, DDR4, 2933 MHz, ECC
Tárolás: 512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD, 40. osztályú SSD
Grafika: NVIDIA T1000, 4 GB GDDR6
Optikai egység és perifériák
Optikai meghajtó: 16x félmagas DVD-/ RW
Dell multimédiás billentyűzet-KB216 - szlovák (QWERTZ) - kék
Egér: MS116 - fekete
Operációs rendszer
Windows 10 Pro munkaállomásokhoz (legfeljebb 4 magos, Windows 11 Pro licenccel együtt), HU, HU, PL, SK, HU, CS, EN, CS, PL, SK
Csatlakoztathatóság
- Bekapcsológomb/Tápjelző lámpa
- Hajtás aktivitás lámpa
- SD-kártya foglalat
- USB 3.1 Gen 1 port
- USB 3.1 Gen 1 Type-C port PowerShare funkcióval
- USB 3.1 Gen 1 Type-C port
- Fejhallgató csatlakozó
- Optikai meghajtó
- Hajtómű hozzáférési retesz
- Hajtáshordozók
- Mikrofon/Line-in port
- PS/2 egér port
- USB 3.1 Gen 1 port
- Diszkrét grafikus kártyahely (opcionális)
- Lakatos gyűrű
- Biztonsági kábelnyílás
- Tápkábel csatlakozó
- Line-out port
- Soros port
- PS/2 billentyűzet port
- Hálózati port
- USB 3.1 Gen 1 port (támogatja az intelligens bekapcsolást)
- Bővítő kártyahelyek
Méretek és súly
Magasság: 16.45'' (417.9 mm)
Szélesség: 6,94'' (176,5 mm)
Mélység: 20.4'' (518.3 mm)
Súly: 15,9 kg
Szerviz és támogatás
3Y ProSpt
DELL műszaki támogatás: 421 2 5750 83 03
DELL ProSupport forródrót: 421 2 5750 69 81
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.