DELL Precision 3460 SFF/i7-13700/16GB/512GB SSD/Integrált GPU/DVD-RW/300W/W11P/vPRO/3Y PS NBD
556 360 Ft
544 750 Ft
428 937 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Precíziós 3460 Precision 3460 Tower 300W-os (80 Plus Platinum) tápegységgel, RPL és ADL kompatibilis, TPM 13. generációs Intel® Core™ i7-13700 (30 MB gyorsítótár, 16 mag (8 8), 2,1 GHz-től 5,2 GHz-ig (65 W)) TDP 16 GB: 1 x 16 GB, DDR5, 5600MT/s, SO-DIMM, nemECC 512 GB, M.2, Gen 4 PCIe NVMe, SSD, 40. osztályú SSD Intel integrált grafika 8x DVD /-RW 9,5 mm-es optikai lemezmeghajtó Dell multimédiás billentyűzet-KB216-Czech/Slo Dell optikai egér-MS116 - Fekete Nincs vezeték nélküli LAN-kártya (nincs WiFi engedélyezés) Windows 11 Pro, angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, lengyel, cseh, szlovák Intel Management Engine vPro-val Fekete Alváz: Precision 3460 SFF 300 W-os (80 Plus Platinum) tápegységgel, RPL és ADL kompatibilis (rendszerventilátor), TPM Garancia: 3 év Prosupport Portok és bővítőhelyek Előlap: Optikai lemezmeghajtó 2. Bekapcsológomb 3. SD kártyaolvasó (opcionális) 4. Univerzális audiocsatlakozó 5. USB 2.0 A típus 6. USB 2.0 A típus 7. USB 3.2 Gen 2 Type A (10 Gbps) 8. USB 3.2 Gen 2x2 Type-C PowerShare-rel (20 Gbps) Hátsó 9. Line in/out re-tasking aljzat 10. (3) DisplayPort 1.4 11. USB 3.2 Gen 2 A-típusú (10 Gbps) USB 3.2 Gen 2 (10 Gbps) 12. (3) USB 3.2 Gen 1 Type A (5 Gbps) 13. (2) USB 2.0 A típus 14. Bővítőkártyahelyek 15. Tápcsatlakozó 16. Tápegység diagnosztikai LED 17. Kioldó retesz 18. (2) Opcionális portok (VGA, HDMI 2.0, DP 1.1, USB 3.2 Gen 2 Type C w/DP-Alt móddal) 19. Zárónyílás 20. RJ45 ethernet port 21. Lakatos hurok Méretek Magasság: 290,0 mm Szélesség: 92,60 mm Mélység: 292,8 mm Súly: 3,87 kg
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.