DOMO DO343DH Kompresszoros páramentesítő 20l / nap
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Ez a kompakt légszárító nagy segítség lesz nedves helyiségek szárításakor, ruhaszárításkor, penészedés elleni küzdelemben, fűtött pincékben és más hasonló, fokozott páratartalmú helyiségekben. Még 60% körüli páratartalom mellett is megnövekszik a gombák és atkák elszaporodása. Az optimális páratartalom tehát az 50%-os határértéknek tekinthető, amelynél még mindig jól tud lélegezni, és egyúttal eltávolítani néhány káros mikroorganizmust. A DOMO automata páramentesítőnek azonban sikerül 35-40%-os határig csökkentenie a páratartalmat, ami már a penész számára kellemetlen (de légzésre nem optimális). Ezért használja a párátlanítót igényeinek megfelelően, és állítsa be a kívánt páratartalmat a könnyen használható LCD-panelen. Ezenkívül a beépített mosható szűrőnek köszönhetően a készülék működése során a levegőből származó por is megtisztul.
A készülék funkciói:
PÁRAMENTESÍTÉS: Páratartalom-karbantartó program a 35-80% tartományban manuálisan beállított páratartalom-százalékokhoz.
RUHASZÁRÍTÁS: A ruhaszárításhoz ideális program. A ventilátort a legnagyobb sebességen indítja el. Ideális ruhanemű szárításához a ventilátorból kiáramló meleg száraz levegővel, és ezzel egyidejűleg a beszívott levegő párátlanítására.
FOLYAMATOS PÁRAMENTESÍTÉS: A program olyan üzemmódba állítja a készüléket, ahol a párátlanítás maximális teljesítménnyel történik, amíg a tartály meg nem telik.
OKOS PÁRAMENTESÍTÉS: Ebben az üzemmódban a páramentesítő teljesen automatikusan működik, és a páratartalom tartományát a helyiségben való tartózkodáshoz kényelmesen tartja: 45-55%.
A készülék paraméterei:
Készülék típusa: páramentesítő
Szoba mérete: 75 m2-ig
Párátlanító kapacitás: 20 l / nap
Digitális páratartalom beállítás: 35-80%
Kivehető víztartály: 2,5 l
Készülékzaj: 39 dB
Léghozam: 111-156 m3
Hőmérséklet tartomány a készülék optimális működéséhez: 5-35 oC
LED kijelző aktuális páratartalom jelzővel
Teljesen automatikus működés
Automatikus be-/kikapcsolás a beállított páratartalomnak megfelelően (készenléti üzemmód folyamatosan figyeli a helyiség páratartalmát)
Automatikus kikapcsolás és jelzés, ha a kondenzvíztartály megtelt
Automatikus újraindítás funkció áramszünet után
Lehetőség automatikus be- és kikapcsolási időzítő beállítására akár 24 órára
Állítható ventilátorfúvási sebesség 3 fokozatban
Lehetőség van tömlő csatlakoztatására az állandó kondenzvíz-elvezetéshez (nem tartozék)
Mosható porszűrő
Integrált fogantyúk a könnyű hordozhatóságért
4 görgő a nagyon könnyű mozgásért a szobában
Tápkábel hossza: 157 cm
Eszközfogyasztás mérése:
Teljesítményfelvétel: 440 W indításnál / 235 W üzemi max.
A készülék tényleges fogyasztása körülbelül 235 W, amikor a kompresszor működik, és 35 W, amikor a ventilátor zárt. A párátlanító folyamatosan be- és kikapcsolja a kompresszort, hogy megolvasztja a jeget. A fogyasztás ezért a páratartalomtól és a kompresszor bekapcsolásának szükségességétől függően változhat. A készülék 440 W-os feliratos teljesítményfelvétele csak azt a maximális értéket jelenti, amit a készülék elbír, és így megfelelő tartalékkal biztosítja a készülék zökkenőmentes és problémamentes indítását.
Méretek és csomagolás:
A készülék méretei (szxmxh): 34 x 25,5 x 49,5 cm
A készülék súlya: 13,8 kg
Csomag méretei (szxmxh): 37,5 x 29,5 x 52,5 cm
Csomag súlya: 15 kg
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.