EZVIZ CB3 2MP
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
EZVIZ CB3 2MP - Az Ön szemei a világon
Képérzékelő: 1/2,9" 2 megapixeles CMOS érzékelő.
Minimális megvilágítás: 0,01 Lux @ F2.0, 0 Lux IR-rel.
Zársebesség: Önadaptív zár.
Objektív: 2,8 mm @ F2.0. Látómező: 128°, 108°, 56°.
Nappal és éjszaka: IR-Cut szűrő automatikus kapcsolással.
DNR: 3D DNR.
Éjjellátási távolság: IR: 15 m, színes éjjellátás: 15 m.
Videó és hang
Max. Felbontás: 1080p/2MP, 1920 x 1080.
Képkocka sebesség: önadaptív a hálózati átvitel során.
Videó tömörítés: H.265 / H.264.
Videó bitsebesség: Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptív bitráta.
Audio bitráta: önadaptív.
Max. Bitráta: 1 Mbps.
Hálózat
Wi-Fi szabvány: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Frekvenciatartomány: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz.
Csatorna sávszélesség: Támogatja a 20 MHz-et.
Biztonság: 64 / 128 bites WEP, WPA / WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK.
Átviteli sebesség: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 72 Mbps.
Wi-Fi párosítása: AP-k párosítása.
Protokoll: az EZVIZ Cloud saját protokollja.
Minimális hálózati követelmények: 2 Mbps.
Funkciók
- Intelligens riasztás: az emberi mozgás intelligens érzékelése.
- Kétirányú hívástámogatás.
- Általános funkció: villogásgátló, pulzusszám, jelszóvédelem, vízjel.
Tárhely
- Helyi tárolás: microSD-kártya támogatása (legfeljebb 256 GB).
- Felhőalapú tárolás: Támogatja az EZVIZ CloudPlay tárhelyet (előfizetés szükséges).
Általános
Működési feltételek: -20 °C és 50 °C között, páratartalom legfeljebb 95% (nem kondenzáló).
Felépítés: időjárásálló IP osztályú.
Tápegység: DC 5V / 2A (külön megvásárolható).
Az akkumulátor kapacitása: 5200 mAh.
Energiafogyasztás: max. 10W.
A termék méretei: 105,9 × 62,8 × 62,8 mm.
Csomagolási méretek: 103 × 103 × 186 mm.
Súly: 480 g.
Termék EAN: 303102368
Tartozékok
A napelemes panel 516810011 csatlakoztatható egy kamerához.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.