EZVIZ EB3
43 205 Ft
40 625 Ft
31 988 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
EZVIZ EB3 - Kültéri biztonsági kamera
Az EZVIZ EB3 biztonsági kamera ideális minden olyan család számára, amelynek extra védelmi szintre van szüksége. Kristálytiszta 2K felbontást és egyszerű használatot kínál.
Fő jellemzők
- 3 megapixeles CMOS érzékelő
- Felbontás 2304 × 1296
- IR-Cut szűrő automatikus kapcsolással
- Éjszakai látótávolság: 15 m
- Intelligens emberi mozgásérzékelés
- Kétirányú hívástámogatás
- EZVIZ CloudPlay tároló támogatás
Műszaki specifikációk
Az EZVIZ EB3 egy 1/2,8"-os, 3 megapixeles CMOS-érzékelővel rendelkezik, progresszív képrögzítéssel. A 0,01 Lux minimális megvilágítással és IR-sugárzással még gyenge fényviszonyok között is képes tiszta képeket készíteni.
A kamera maximális felbontása 2304 × 1296, és 15 képkocka/másodperc képfrissítési sebességet kínál. A videótömörítést a H.265/H.264 szabvány biztosítja, a maximális bitráta pedig 1,5 Mbps.
Hálózati kapcsolat
A kamera támogatja az IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n Wi-Fi szabványokat és a 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz frekvenciatartományt. A biztonságot 64/128 bites WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK biztosítja.
Funkciók
A kamera intelligens emberi mozgásérzékelést kínál, és támogatja a testreszabott riasztási területet. A kétirányú hívástámogatással közvetlenül a telefonjáról kommunikálhat a látogatókkal.
Tárhely
A kamera támogatja a helyi microSD-kártyás tárolást (legfeljebb 256 GB) és az EZVIZ CloudPlay felhőalapú tárolást (előfizetés szükséges).
Általános információk
A kamera időjárásálló, működési feltételei -20 °C és 50 °C között vannak. A tápellátásról 5V/2A egyenáram és 5200 mAh kapacitású akkumulátor gondoskodik.
A csomag tartalma
- EB3 kamera
- Csavaros alap
- Tápegység
- USB kábel
- Szerelőlemez
- Fúrási sablon
- Csavarkészlet
További információkért látogasson el a gyártó weboldalára:EZVIZ EB3
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.