GIGABYTE MB Sc LGA1700 B760 DS3H, Intel B760, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
59 680 Ft
58 630 Ft
46 165 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
GIGABYTE MB Sc LGA1700 B760 DS3H
Általános leírás
Intel Socket LGA 1700 a 13. és 12. generációs processzorokhoz.
Hibrid digitális VRM megoldás 8 2 1 fázissal.
Kétcsatornás DDR5, XMP memóriamodulok támogatásával.
2 M.2 csatlakozó PCIe 4.0 x4 támogatással.
PCIe 4.0x16 foglalat Quick Release kialakítással.
GbE LAN és Wi-Fi 6E 802.11ax a gyors hálózatépítéshez.
Kiterjesztett csatlakozási lehetőségek: USB-C 20Gb/s, DP, HDMI.
Részletek
Podpora DDR5 7600(O.C.)/7400(O.C.)/7200(O.C.)/7000(O.C.)/6800(O.C.)/6600(O.C.)/6400(O.C.)/6200(O.C.)/6000(O.C.)/5800(O.C.)/5600(O.C.)/5400(O.C.)/5200(O.C.)/4800/4000 MT/s modulů paměti.
4 DDR5 DIMM-hely, amelyek akár 192 GB rendszermemóriát is támogatnak.
Integrált Intel HD grafikus processzor HDMI 2.0 és HDCP 2.3 támogatással.
Realtek Audio CODEC a kiváló minőségű hangzás érdekében.
Realtek GbE LAN chip a gyors hálózatokhoz.
Tárhely
1 x M.2 csatlakozó (Socket 3, M kulcs, 22110/2280 típusú PCIe 4.0 x4/x2 SSD támogatás).
4 x SATA 6Gb/s csatlakozó.
RAID 0, RAID 1, RAID 5 és RAID 10 támogatás SATA tárolókhoz.
Slots
1 x PCI Express x16 foglalat, amely támogatja a PCIe 4.0-t és x16-on fut.
4 x PCI Express x16 bővítőhely, amely támogatja a PCIe 3.0-t és x1-es sebességgel működik.
USB
1 x USB Type-C port a hátlapon, USB 3.2 Gen 2x2 támogatással.
1 x USB Type-C port USB 3.2 Gen 1 támogatással, amely a belső USB-fejlécen keresztül érhető el.
Operációs rendszer támogatás
A Windows 11 64 bites támogatása.
A Windows 10 64 bites verziójának támogatása.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.