HP 90 W-os intelligens hálózati adapter (4,5 mm + szűkítő)
13 565 Ft
11 165 Ft
8 791 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
A HP 90 W-os intelligens váltóáramú adapterrel optimális tápellátást biztosít HP noteszgépe számára, és védelmet nyújt az áramingadozásokkal szemben. Most új, téglalap alakú (90°-os) csatlakozóval, amely csökkenti a kábelfeszülést, és egy opcionális dongle-vel a 4,5 mm-es csatlakozóról 7,4 mm-re való átkapcsoláshoz. Tartalék vagy tartalék adapter formájában - készüljön fel a megfelelő csatlakozással.
Használja a készüléket optimális teljesítménnyel az intelligens tápellátási technológiával, és csökkentse az áramütés kockázatát, miközben csak a szükséges minimális energiamennyiséget fogyaszt Régebbi HP notebookok Könnyebb és kényelmesebb megközelítés - az új 4,5 mm-es téglalap alakú (90 °) csatlakozó lehetővé teszi szűk helyeken csatlakoztatható, és csökkenti a kábelek meghajlását, ami könnyebb elvezetést és hosszabb kábelélettartamot eredményez.
Szánt:
HP ChromeBook 14, HP Spectre 13 Pro, HP Spectre x2 Pro, HP EliteBook Folio 1040 notebook számítógépek, HP 215, 240 G2, 242 G1, 245 G2, 250 G2, 255 G2 notebook PC-k
HP ProBook notebook PC-k, HP EliteBook 8XX, 2XXXp és 8XXXp, Folio 9470m, Revolve 810 notebook PC-k, HP ZBook 14 és EliteBook 84XXw és 8540w mobil munkaállomások,
HP 31XXm, HP 240, 246, 248, 340, 250, 255, 430, 431, 435, 436, 450, 455, 630, 631, 635, 636, 650, és PC-s 636, 650 és PCs 65, m40, m40, m40 HP ProBook 6360t vékony kliensek
Műszaki adatok
Hardverkompatibilitás HP notebookok 4,5 vagy 7,4 mm-es csatlakozókkal Csomag tartalma 90 W-os (AC) hálózati adapter, tápkábel, jótállási füzet Garancia Egy év korlátozott alkatrész- és szervizgarancia
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.