HP EliteDesk 800G6 DM 35W i5-10500T/8GB/256GB SSD/Intel HD/BT/WiFi 6/Win10 Pro/fekete
376 255 Ft
267 540 Ft
210 661 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Kicsomagolt termék kedvezménnyel. Teljes körű garancia az árukra. Processzor, operációs rendszer és memória Telepített operációs rendszer - Windows 10 Pro 64 bites Processzor - Intel® Core™ i5-10500T (2,30 GHz max. 3,80 GHz, 12 MB gyorsítótár, 8 mag), Comet Lake Lapkakészlet - Intel® Q470 Alaplap - Drogo-35 Memória - 8 GB DDR4 2666 MHz (1×8 GB) Memóriafoglalatok - 2 SODIMM memóriafoglalat Maximális memória - 64 GB-ig bővíthető Merevlemezek és meghajtók Merevlemez - 256 GB-os M.2 SSD PCIe NVMe TLC Optikai meghajtó - Tartalmazza Memóriakártya-olvasó - nem tartozék Belső meghajtó pozíciók 1× M.2 SSD 2280 (foglalt) 1× M.2 SSD 2280 (szabad) 1× 2,5" (szabad, a meghajtó kerettel együtt) A rendszer jellemzői Grafikus kártya - Intel® UHD 630 Hang - Conexant CX20632 integrált hangkártya, belső hangszóró Hálózati interfész Integrált Intel® I219LM 10/100/1000 hálózati kártya Intel® AX201 WiFi 6 ax (2x2) vezeték nélküli kártya Bluetooth 5.0-val Portok és csatlakozók 1× USB-C 3.2 Gen 2 (10 Gbps jelátviteli sebesség) 3× USB 3.2 Gen 2 (10 Gbps jelátviteli sebesség) 3× USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps jelátviteli sebesség) 2× USB 2.0 1× Kombinált fejhallgató/mikrofon csatlakozó 1× RJ-45 (LAN) Videó csatlakozók 2× DisplayPort 1.4 1× HDMI 1.4 Bővítőhelyek 2× M.2 2280/2230 SSD-hez (1× foglalt) 1× M.2 2230 (foglalt - WiFi kártya) Billentyűzet - USB billentyűzet Egér - USB-s egér A termék méretei (szélesség x magasság x magasság) - 17,7 × 17,5 × 3,4 cm A termék súlya - 1,42 kg Kialakítás - Mini PC Teljesítményigény - Külső 65 W-os tápegység akár 89%-os hatékonysággal Garancia - 3 év helyszíni garancia EAN: 0195122932701
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.