HP PC Elite Tower 600G9 i5-12500, 8GB, 256GB M.2 NVMe, 2xDP HDMI, cl. és egér, nincs ODD, 260W, Win11Pro
359 180 Ft
354 630 Ft
279 236 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
HP PC Elite Tower 600G9 i5-12500
Operációs rendszer: Windows 11 Pro 64 bites
Processzor: Intel Core™ i5-12500 (3,00 GHz max. 4,60 GHz, 18 MB gyorsítótár, 6 mag)
Lapkakészlet és memória
Lapkakészlet: Intel Q670
Memória: 8 GB DDR5 4800 MHz (1 × 8 GB)
Maximális memória: 128 GB-ig bővíthető
Merevlemezek és meghajtók
Merevlemez: 256 GB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC PCIe 4x4 NVMe TLC
Belső meghajtóhelyek: 2× M.2 SSD 2280 (1× foglalt)2× 3,5" (szabad)
Rendszerfunkciók
Grafikus kártya: Intel UHD 770 (maximális felbontás - DisplayPort - 3840×2160 @60Hz, HDMI - 3840×2160 @60Hz)
Hang: integrált Realtek ALC3252 hangkártya
Hálózati interfész: integrált Intel I219LM 10/100/1000 hálózati kártya
Portok és csatlakozók
- 1× USB-C 3.2 Gen 2x2 (20 Gbps jelátviteli sebesség)
- 4× USB 3.2 Gen 2 (10 Gbps jelátviteli sebesség)
- 3× USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps jelátviteli sebesség)
- 3× USB 2.0
- 1× kombinált fejhallgató/mikrofon csatlakozó
- 1× audió kimenet (line out)
- 1× RJ-45 (LAN)
Bővítőhelyek
- 1× PCI Express 4.0 x16
- 1× PCI Express 3.0 x16 x4-ként csatlakoztatva
- 2× PCI Express 3.0 x1
- 2× M.2 2280 PCIe Gen 4x4 SSD-hez (1× foglalt)
Tartozékok
Billentyűzet: USB billentyűzet HP 320K
Egér: HP 125
Termékleírások
A termék méretei (Sz x M x K): 33,7 × 30,8 × 15,5 cm
A termék súlya: 6,15 kg
Tervezés: torony
Teljesítményigény: 260 W-os tápegység akár 90%-os hatásfokkal
Garancia: 3 év a helyszínen
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.