i-tec USB 3.0 / USB-C kettős kijelző dokkoló állomás HDMI DVI VGA
43 385 Ft
34 161 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
i-tec USB 3.0 / USB-C kettős kijelzős dokkolóállomás HDMI DVI + VGA
Univerzális dokkolóállomás, amely gyakorlatilag bármilyen laptoppal használható (USB 3.0, USB-C és Thunderbolt 3/4 portokkal, és gyakorlatilag az összes jelenlegi operációs rendszerrel).
Az állomás akár 2x külső monitort is támogat, amelyet a HDMI és DVI (vagy VGA) portoknak köszönhetően csatlakoztathat. Van még egy 6x USB port, LAN csatlakozó, valamint audio és mikrofon csatlakozás.
Műszaki adatok
1x USB 3.0 port a készülékhez való csatlakoztatáshoz
Dokkolóállomás technológia: DisplayLink
Videó portok:
- 1x HDMI
- 1x DVI
- 1x VGA (adapter)
Megkülönböztetés:
- 1 monitor - 1x HDMI ›akár 2560 × 1440 / 50 Hz
- 1 monitor - 1x DVI ›akár 2048 × 1152 / 60 Hz
- 1 monitor - 1x VGA ›1920 × 1080/60 Hz-ig
- 2 monitor - 1x HDMI + 1x DVI ›akár 2x 2048 × 1152/60 Hz
- 2 monitor - 1x HDMI + 1x VGA ›akár 1x 2048 × 1152/60 Hz + 1x 1920 × 1080 / 60 Hz
1x USB 3.0 port
1x USB 3.0 port gyorstöltés támogatással (BC 1.2)
4x USB 2.0 port
1x Ethernet GLAN RJ-45 port (DisplayLink DL-3900)
1x 3,5 mm-es hangkimenet, 1x 3,5 mm-es mikrofon bemenet
1x bemenet a tápellátáshoz (DC 12V / 2A)
LED jelzés
Kensington zár támogatás
VESA-tartók támogatása
USB-A - USB-B kábel (80 cm)
USB-C-USB-B kábel (80 cm)
Operációs rendszer: Windows 7/8 / 8.1 / 10, macOS, Linux Ubuntu 14.04 vagy újabb, Android 5 vagy újabb, Chrome OS R51 vagy újabb
Könnyű illesztőprogram telepítés (ablakok,Mac operációs rendszer,Ubuntu,Android)
A termék méretei: 226 x 77 x 28 mm
A termék súlya: 760 g
Csomag méretei: 338 x 150 x 58 mm
Hardver követelmények:
Ingyenes USB-A, USB-C vagy Thunderbolt 3/4 porttal rendelkező eszközök
Operációs rendszer:
Windows 7/8 / 8.1 / 10, macOS, Linux Ubuntu 14.04 vagy újabb, Android 5 vagy újabb, Chrome OS R51 vagy újabb
Csomag tartalma
Termék
Adapter
USB-B csatlakozókábel (80 cm) USB-A porttal
USB-B csatlakozókábel (80 cm) USB-C porttal
Kézikönyv
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.