Kingston Flash SSD 4000G NV2 M.2 2280 PCIe 4.0 NVMe SSD 4000G NV2 M.2 2280
108 500 Ft
107 235 Ft
84 437 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
"A Kingston NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD egy következő generációs tárolási megoldás, amely támogatja az NVMe Gen 4x4 vezérlőt. Az NV2 akár 3500/2800 MB/s* olvasási/írási sebességet kínál alacsonyabb energiaigény és kisebb hőigény mellett, ami segít optimalizálni a rendszer teljesítményét és veszteségmentes értéket nyújt. A kompakt, egyoldalas M.2 2280 (22x80 mm) kialakítás akár 2TB** méretűre bővíti a tárhelyet, miközben helyet takarít meg a további komponensek számára. Ezáltal az NV2 ideális vékonyabb laptopokhoz, SFF ( small form factor) rendszerekhez és barkács alaplapokhoz. A 250 GB-tól 2 TB** kapacitásig terjedő kapacitással kapható, hogy az alkalmazások, dokumentumok, fényképek, videók és sok minden más számára elegendő helyet biztosítson." "- Gen 4x4 NVMe PCIe PCIe teljesítménye - Ideális laptopokhoz és kisméretű számítógépekhez - Akár 2 TB kapacitás**" Műszaki adatok Kapacitás** 250 GB, 500 GB, 1 TB, 2 TB Sebesség* "250 GB - 3000/1300 MB/s 500 GB - 3500/2100 MB/s 1 TB - 3500/2100 MB/s 2 TB - 3500/2800 MB/s" "Kitartás (A kiírt bájtok száma összesen)***" "250 GB - 80 TB 500 GB - 160 TB 1 TB - 320 TB 2 TB - 640 TB" Energiafogyasztás "250 GB - 1,2 W üresjáratban / 1,4 W átlag. / 2,2 W (MAX) olvasás / 3,1 W (MAX) írás 500 GB - 1,2 W üresjáratban / 1,4 W átlag. / 2,2 W (MAX) olvasás / 3,8 W (MAX) írás 1 TB - 1,2 W üresjárat / 1,4 W átlag. / 2,2 W (MAX) olvasás / 5,0 W (MAX) írás 2 TB - 1,2 W üresjárat / 1,3 W átlag. / 2,1 W (MAX) olvasás / 5,2 W (MAX) írás" Tárolási hőmérséklet -40 és 85 °C között Üzemi hőmérséklet 0-70 °C Rázkódás működés közben 2,17 G (7-800 Hz) Üresjárati rezgés 20 G (20-1000 Hz) MTBF 1 500 000 óra
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.