KIOXIA SSD 1TB EXCERIA G2, M.2 2280, PCIe Gen3x4, NVMe 1.3
37 570 Ft
29 840 Ft
23 496 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
KIOXIA SSD EXCERIA NVMe sorozat, M.2 2280 1000GB
Termékkód: 4582563853997
Műszaki specifikációk
Kapacitás: 1 TB
Formátum: M.2 2280-S2-M
Interfész: PCI Express Revision 3.1a (PCIe)
BiCS FLASH™ TLC memóriatípus
Maximális sebesség: 32 GT/s (PCIe Gen3 x4)
Méretek és súly
Méretek: 80,15 x 22,15 x 2,23 mm
Súly: 6,8 g (tip.)
Teljesítmény
Maximális szekvenciális olvasási sebesség: 2,100 MB/s
Maximális szekvenciális írási sebesség: 1,700 MB/s
Maximális véletlenszerű olvasási sebesség: 400 000 IOPS
Maximális véletlenszerű írási sebesség: 400 000 IOPS
Kitartás: TBW 400 TB
mTTF: 1,5 millió óra
Működési feltételek
Üzemi hőmérséklet: 0 °C és 85 °C között
Tárolási hőmérséklet: -40 °C és 85 °C között
Ütközésállóság: 9,806 km/s {1,000 G} 0,5 ms félszinusz
Vibráció: 196 m/s {20 G} csúcs, 10~2,000 Hz, (20 perc/tengely) x 3 tengely
Tápfeszültség: 3,3 V ±5%
Energiafogyasztás: pS3: 50 mW (tip.)PS4: 5 mW (tip.)
Energiafogyasztás (aktív): 3,5 W (tip.)
Kompatibilitás és alkalmazások
PCI Express kompatibilis: a PCI Express Revision 3.1a és NVM Express™ Revision 1.3c alapspecifikációknak megfelelően
Csatlakozó típusa: m.2 M kulcsos aljzat
Célalkalmazások: asztali számítógépek és laptopok
Egyéb jellemzők
Szerviz és támogatás: 5 év gyártói garancia
Teljesítményoptimalizálás: tRIM, Idle Time Garbage Collection (szemétgyűjtés)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.