LENOVO PC V55t Gen 2-13ACN Tower-Ryzen 5 5600G, 8GB, 256SSD, VGA, HDMI, Int.AMD Radeon, Fekete, W11P, 3Y onsite
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Lenovo V55t Gen 2-13ACN
Cikkszám: 11RR0030CK
TELJESÍTMÉNY | |
---|---|
Processzor | AMD Ryzen 5 5600G (6C/12T, 3.9/4.4GHz, 3MB L2/16MB L3) |
Grafikus kártya | Integrált AMD Radeon grafika |
Chipset | AMD PRO 565 lapkakészlet |
Memória | 1x 8GB UDIMM DDR4-3200 |
Memóriafoglalatok | Két DDR4 UDIMM bővítőhely, kétcsatornás képes |
Max. Memória | Akár 64 GB DDR4-3200 |
Tárhely | 256 GB M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe SSD 256 GB M.2 2242 PCIe 3.0x4 |
Támogatott tárolás | Legfeljebb két meghajtó, 1x 3,5" HDD 1x M.2 SSD - 3,5" HDD akár 2TB kapacitásig - M.2 SSD akár 1TB kapacitásig |
Kártyaolvasó | 3 az 1-ben kártyaolvasó |
Optikai mechanika | 9,0 mm-es DVD±RW |
Hangszórók | 2Wx1 |
Audio chip | Nagy felbontású (HD) hang, Realtek ALC222 codec |
DESIGN | |
Billentyűzet | USB Calliope billentyűzet, fekete, cseh / szlovák |
Egér | USB Calliope egér, fekete |
Bővíthető nyílások | Egy PCIe 3.0 x16 Egy PCIe 3.0 x1 Két M.2 bővítőhely (egy WLAN, egy SSD számára) |
Színes | Váz: Fekete Lünetta: Ezüst |
Méretek (WxDxH) | 145 x 272,3 x 340 mm (5,71 x 10,72 x 13,39 hüvelyk) |
Súly | Körülbelül 4,7 kg |
SZOFTVER | |
Operációs rendszer | Windows 11 Pro 64, cseh / szlovák / angol |
A mellékelt szoftver | Nem |
KONEKTIVITÁS | |
Ethernet | Integrált 100/1000M |
WLAN Bluetooth | RTL8822CE 11ac, 2x2 BT5.0 |
Elülső portok | 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x fejhallgató/mikrofon kombinált csatlakozó (3,5 mm) 1x mikrofon (3,5 mm) |
Hátsó portok | 4x USB 2.0 1x VGA 1x HDMI-kimenet 1x Ethernet (RJ-45) 1x line-out (3,5 mm) |
SZOLGÁLTATÁS | |
Alapvető garancia | 1 év, a helyszínen |
Tartalmazott frissítés | 3Y Onsite frissítés 1Y Onsite-ról (5WS0D80967) |
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.