LENOVO Tab M10 FHD Plus-Helio P22T, 10.3" FHD érintőképernyő, 4GB, 128GB, 4G LTE, IMG PowerVR GE8320 GPU, kamera, szürke, Android 9, 2Y
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Lenovo Tab M10 FHD Plus (2. generáció) az intelligens töltőállomással
Cikkszám: ZA5Y0173CZ
TELJESÍTMÉNY | |
---|---|
Processzor | MediaTek Helio P22T (8C, 4x A53 @2.3GHz 4x A53 @1.8GHz) |
Grafikus kártya | Integrált IMG PowerVR GE8320 GPU |
Chipset | MediaTek SoC platform |
Memória | 4 GB forrasztott LPDDR4x |
Bővíthető memória | MicroSD kártya (legfeljebb 256 GB, FAT32; 1 TB, exFAT) |
Tárhely | 128 GB (eMCP4x, eMMC) |
Támogatott tárolás | 128 GB eMCP4x a rendszerlapon MicroSD kártya, támogatja a FAT32 fájlt 256 GB-ig, az exFAT fájlt 1 TB-ig |
Kártyaolvasó | Egyetlen Nano-SIM és MicroSD kártyahely |
Hangszórók | 2 oldalsó hangszóró, Dolby Atmos-szal optimalizálva |
Kamera | Elöl 5.0MP / Hátul 8.0MP |
Mikrofon | 2x, Array |
Akkumulátor | Integrált 5000mAh (Min.) / 5100mAh (Typ.) |
Max. akkumulátor élettartam | Készenléti idő: 6 wks Online videó lejátszási idő: 8,5 óra Böngészési idő: 9 óra Töltési idő Több mint 3,5 óra a teljes feltöltésig |
Tápegység adapter | 5V / 2.0A |
DESIGN | |
Megjelenítés | 10,3" FHD (1920x1200) TDDI 330nits, érintőképernyő |
Érintőképernyő | 10 pontos multi-touch |
Toll | Nem |
Színes | IronGrey |
Anyag | Fém |
Méretek (WxDxH) | Tablet: 244,2 x 153,3 x 8,15 mm (9,61 x 6,03 x 0,32 hüvelyk) Bölcső: 125 x 92 x 17 mm (4,92 x 3,62 x 0,66 hüvelyk) |
Súly | Tabletta: 460g (1.01 lbs) Bölcső: 245 g (0.54 lbs) |
SZOFTVER | |
Operációs rendszer | Android 9 (Pie) vagy újabb |
KONEKTIVITÁS | |
WLAN Bluetooth | 11a/b/g/n/ac, 1x1 BT5.0 |
Szabványos portok | 1x USB-C 2.0 (támogatja az adatátvitelt, az OTG-t és a Power Delivery-t) 1x fejhallgató/mikrofon kombinált csatlakozó (3,5 mm) 1x Pogo pin csatlakozó (2 pont) |
SZOLGÁLTATÁS | |
Alapvető garancia | 2 év, postán küldött, 1 éves akkumulátorral |
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.