Logitech fejhallgató Zone Wireless Plus csapatok, Bluetooth
90 410 Ft
71 189 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Logitech Zone Wireless Plus csapatok
Dolgozzon bárhonnan kivételes hangzással és Qi vezeték nélküli töltéssel.
Műszaki specifikációk
Méretek és súly
Magasság: 174,7 mm, Szélesség: 176,7 mm, Mélység: 70,7 mm, Súly: .1808 kg
Fülhallgató: magasság: 70,7 mm, szélesség: 70,7 mm, mélység: 16,4 mm
Vevő zóna vezeték nélküli: magasság: 21,5 mm, szélesség: 13,6 mm, mélység: 6 mm
Zone Wireless USB-C adapter: Magasság: 25,2 mm, szélesség: 16,5 mm, mélység: 9,5 mm
Vevő zóna Wireless Plus: magasság: 35,5 mm, szélesség: 16,2 mm, mélység: 5,3 mm
USB-C Zone True Wireless Plus adapter: magasság: 106,7 mm, szélesség: 17,5 mm, mélység: 10,1 mm
Kompatibilitás
Kompatibilis az összes platformon és operációs rendszerben elterjedt hívóalkalmazásokkal.
Kompatibilis a Windows, Mac vagy Chrome™ számítógépekkel USB-C, USB-A, Bluetooth és iOS vagy Android eszközökkel Bluetooth-on keresztül.
A csomag tartalma
- Vezeték nélküli headset
- USB-A vevőegység
- USB-C adapter
- Töltőkábel
- Utazótáska
- Felhasználói dokumentáció
Műszaki paraméterek
Mikrofon: Típus: mindenirányú kettős MEMS mikrofoncsoport, Frekvenciaválasz: 85~20 kHz @ -3 dB (MEMS mikrofon frekvenciatartomány)
Hangszórók: Frekvenciatartomány (zenei üzemmód): 30~13 kHz @ -10 dB, Frekvenciatartomány (beszéd üzemmód): 100~8 kHz a TIA920-on, Audio - Megfelelés: megfelel az EN 50332 szabványnak.
Akkumulátor: Beépített akkumulátor (lítium-ion), Akkumulátor élettartama (beszélgetési idő): 14 óra (ANC bekapcsolva), 15 óra (ANC kikapcsolva), Akkumulátor élettartama (hallgatási idő): 14 óra (ANC bekapcsolva), 16 óra (ANC kikapcsolva).
Töltés: támogatja a Qi vezeték nélküli töltést, USB-A-C töltőkábel: 130 cm
Vezeték nélküli: Bluetooth verzió: 5.0, Vezeték nélküli hatótávolság: 30 méterig (látótávolságban)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.