LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
LYNX 2022 Challenger Ryzen 5 ingyenes 3 hónap PC GAME PASS
Egy játék PC, amely készen áll a kihívásokra.
Kezelje a magas FPS-értékű online játékokat és a nagy részletességű, késleltetésmentes játékot egy vonzó kialakítású PC-n. Számos más tevékenységhez is tervezték, élvezze a teljes multimédiás szórakozást, a munkát és a tanulást gond nélkül.
A specifikáció áttekintése
Asus B550M-A WIFI II alaplap
AMD Ryzen 5 5600 processzor
H410R RGB hűtő
RTX 3060 Ti VENTUS 2X 8G grafikus kártya
Kingston FURY Beast Black 16 GB RAM (két 8 GB-os modul)
1TB Kingston NVMe SSD tárolóegység
Tápegység 650W
Endorfy Signum 300 ARGB szekrény
Windows 11 Home operációs rendszer
Garancia 3 év
A szerelvény főbb jellemzői
Az összeállítás alapja egy AMD B550 lapkakészlettel ellátott lap, amely egy 6-magos AMD Ryzen 5 5600 processzorral van felszerelve, amely HyperThreading technológiával rendelkezik a gördülékenyebb multitasking érdekében, 3,5 GHz-es frekvencián működik, vagy turbó technológiával akár 4,4 GHz-ig. A Kingston RAM alapfelszereltség a LYNX-építéseknél, és ebben a konstrukcióban 16 GB DDR4 memória (2x 8 GB) található. A zökkenőmentes videokimenetet az NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti grafikus kártya biztosítja, amely 8 GB GDDR6 memóriával rendelkezik. A tárolás ebben a buildben sem szenved akadályt, 1 TB-os M.2 PCIe NVMe SSD áll rendelkezésre az összes adat és szoftver számára. A megfelelő teljesítményről egy 650 W-os tápegység gondoskodik. A build az új Windows 11 Home operációs rendszerrel érkezik.
Garancia
Az új LYNX-készlettel 3 évre kiterjesztett, kiváló garanciát is kap. Garanciát vállalunk a készleteinkre, és minden olyan hibára, amelyet nem Ön okozott, és amely az első 3 évben jelentkezik, garanciát vállalunk. A kiterjesztett garancia díjmentes. A szervizelést a több mint 100 szervizközpontunk végezheti el, vagy kérheti a márkakereskedőjétől a szervizelést. A javításokat általában 5 munkanapon belül elintézzük.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.