Nedis WIFILD10RGBW - asztali lámpa | Wi-Fi | cső | 600 lm | RGBIC / Melegtől hideg fehérig | 2700 - 6500 K | 36 W | fém
37 625 Ft
29 626 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
SmartLife hangulatfény Wi-Fi | Cső | 600 lm | RGBIC / Melegtől hidegfehérig | 2700 - 6500 K | 36 W | Fém - Kiváló minőségű Smart LED asztali lámpák masszív fémházban. - Vékony, minimalista és helytakarékos kialakítás - Jó fényhatás, nincsenek világos foltok és nincsenek sötét területek - Plug & play: közvetlenül csatlakoztatható a Wi-Fi hálózathoz - 12 különböző jelenet közül választhat vagy saját jelenetek testreszabása - Dimmelhető világítás - Állítható színhőmérséklet - az extra meleg fehértől (2700 K) a hideg fehérig (6500 K) - A Nedis® SmartLife alkalmazással beállíthatja az automatikus be- és kikapcsolási időt - Tartalmazza a távirányítót - lehetővé teszi több izzó egyidejű vezérlését is - Hangvezérlés támogatása - az Amazon Alexa vagy a Google Home rendszerrel kombinálva - Önálló termékként is használható vagy könnyen összekapcsolható más Nedis® SmartLife termékekkel Termékleírások Szélesség 150 mm Magasság 560 mm Mélység 150 mm Súly 2100 g Szín Fekete Alumínium Anyag Fém IP védelem IP20 Kompatibilis a Nedis® SmartLife készülékkel Tápkábel hossza 1,50 m Maximális adóteljesítmény 18 dBm Letölthető Android™ alkalmazás IOS Euro / C-típusú (CEE 7/16) dugó Maximális energiafogyasztás 36 W Névleges élettartam 20000 h Támogatott Wi-Fi vezeték nélküli technológia Átviteli frekvenciatartomány 2412 - 2484 MHz Névleges fényáram 600 lm Alkalmazáson keresztül szabályozható Igen Kapcsolási ciklusok száma 20000 Kapcsolási ciklusok száma Bemeneti feszültség 100 - 240 V AC Bemeneti áram 0,7 A Színhőmérséklet 2700 - 6500 K Izzóforma Cső G energiaosztály Termékek száma 2 darabos csomagban Fényszín Melegtől a hideg fehérig RGBIC Működési hőmérséklet-tartomány -20 - 45 °C Maximális antennaerősítés 0,8 dBi Színvisszaadási index (Ra) 55 Energiafogyasztás 1000 óránként 8,0 kWh
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.