Netgear 8P Gbit felügyelet nélküli kapcsoló, 1x 10G SFP

- 34%

Illusztrációs kép

Netgear 8P Gbit felügyelet nélküli kapcsoló, 1x 10G SFP
Megr. száma
AGNTG00002
OEM
GS108X-100EUS
Gyártó
Netgear
Hűségpontok: 2241
0 értékelés
Raktáron 5 db, szerdán Önnél

67 835 Ft

44 835 Ft

35 303 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 44 835 Ft
Raktáron 5 db, szerdán Önnél

44 835 Ft

67 835 Ft

35 303 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Netgear 8 portos Gigabit Ethernet felügyelet nélküli switch 1 dedikált 10G SFP porttal - GS108X

A Netgear, amely egyre inkább a bővülő vállalkozások igényeit szolgálja ki, piacra dobta legújabb, nem menedzselt switchjét, a GS108X-et. Ez a switch nyolc 1 Gbit-es porttal és egy 10 Gbit-es SFP porttal rendelkezik a hosszabb távú uplink képességek érdekében.

Erőteljes, mégis költséghatékony

A GS108X switch energiatakarékos, ami a kedvező ár mellett további költségmegtakarítást is jelent. Ugyanakkor tartósan készült, és szigorúan tesztelték, hogy a mai modern vállalkozások által igényelt megbízhatóságot biztosítsa.

A vállalkozások számára elérhető közelségben lévő összeköttetés

Ahogy a napi működéshez szükséges eszközök száma növekszik, az üzlettulajdonosok úgy találhatják, hogy az útválasztón lévő Ethernet-kapcsolat kinőtte a képességeit, és itt jön jól a GS108X. Ez a megoldás zökkenőmentes kapcsolatot biztosít egy routerhez (például a Netgear PR60X-hez) vagy egy alap switchhez, hogy kevesebb porttal, de a minőség romlása nélkül, nagy teljesítményű hálózati kapcsolatot biztosítson. A minimális kezelést igénylő GS108X switch könnyen beállítható és használható, még olyan vállalatoknál is, amelyek nem rendelkeznek külön IT-támogatással.

Jellemzők

Gbit portok száma: 8

SFP portok: 1

MAC rekordok száma: 16000pol.

Puffer mérete: 768Kbit / 0,75Mbit

Tápegység: külső hálózati adapter

Maximális energiafogyasztás: 5,7W

Fizikai specifikációk:

Méretek: ( szélesség x magasság x magasság ) 236 x 101 x 27 mm

Súly : 0,58 kg

Garancia

Korlátozott élettartamú garancia a Netgear proSAFE ® hardverre.

Erre a termékre korlátozott, élettartamra szóló garancia vonatkozik, amely csak akkor érvényes, ha a NETGEAR hivatalos kereskedőjétől vásárolta, és amely a változatlan hardverre, ventilátorokra és belső tápegységekre vonatkozik - a szoftverekre és külső tápegységekre nem -, és amelyhez a termék regisztrációja szükséges a https://www.netgear.com/business/registration oldalon a vásárlástól számított 90 napon belül; a részleteket lásd a https://www.netgear.com/about/warranty oldalon.

Támogatás

Fejlett ProSUPPORT műszaki támogatás 24x7 telefonos telefonos támogatás 90 napig (műszaki szakértőink által végzett távdiagnosztika a műszaki problémák gyors megoldása érdekében). 1, 3 vagy 5 éves szerződés megvásárlásával a ProSUPPORT lefedettség meghosszabbítható.

Élethosszig tartó ProSUPPORT fejlett technikai támogatás 24x7 chaten keresztül.

A csomag tartalma

Netgear GS108X nem menedzselt kapcsoló.

Tápegység.

Fali rögzítő készlet.

Telepítési kézikönyv.

Paraméterek

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2726 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)