Netgear 8P Gbit felügyelet nélküli kapcsoló, 1x 10G SFP
67 835 Ft
44 835 Ft
35 303 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Netgear 8 portos Gigabit Ethernet felügyelet nélküli switch 1 dedikált 10G SFP porttal - GS108X
A Netgear, amely egyre inkább a bővülő vállalkozások igényeit szolgálja ki, piacra dobta legújabb, nem menedzselt switchjét, a GS108X-et. Ez a switch nyolc 1 Gbit-es porttal és egy 10 Gbit-es SFP porttal rendelkezik a hosszabb távú uplink képességek érdekében.
Erőteljes, mégis költséghatékony
A GS108X switch energiatakarékos, ami a kedvező ár mellett további költségmegtakarítást is jelent. Ugyanakkor tartósan készült, és szigorúan tesztelték, hogy a mai modern vállalkozások által igényelt megbízhatóságot biztosítsa.
A vállalkozások számára elérhető közelségben lévő összeköttetés
Ahogy a napi működéshez szükséges eszközök száma növekszik, az üzlettulajdonosok úgy találhatják, hogy az útválasztón lévő Ethernet-kapcsolat kinőtte a képességeit, és itt jön jól a GS108X. Ez a megoldás zökkenőmentes kapcsolatot biztosít egy routerhez (például a Netgear PR60X-hez) vagy egy alap switchhez, hogy kevesebb porttal, de a minőség romlása nélkül, nagy teljesítményű hálózati kapcsolatot biztosítson. A minimális kezelést igénylő GS108X switch könnyen beállítható és használható, még olyan vállalatoknál is, amelyek nem rendelkeznek külön IT-támogatással.
Jellemzők
Gbit portok száma: 8
SFP portok: 1
MAC rekordok száma: 16000pol.
Puffer mérete: 768Kbit / 0,75Mbit
Tápegység: külső hálózati adapter
Maximális energiafogyasztás: 5,7W
Fizikai specifikációk:
Méretek: ( szélesség x magasság x magasság ) 236 x 101 x 27 mm
Súly : 0,58 kg
Garancia
Korlátozott élettartamú garancia a Netgear proSAFE ® hardverre.
Erre a termékre korlátozott, élettartamra szóló garancia vonatkozik, amely csak akkor érvényes, ha a NETGEAR hivatalos kereskedőjétől vásárolta, és amely a változatlan hardverre, ventilátorokra és belső tápegységekre vonatkozik - a szoftverekre és külső tápegységekre nem -, és amelyhez a termék regisztrációja szükséges a https://www.netgear.com/business/registration oldalon a vásárlástól számított 90 napon belül; a részleteket lásd a https://www.netgear.com/about/warranty oldalon.
Támogatás
Fejlett ProSUPPORT műszaki támogatás 24x7 telefonos telefonos támogatás 90 napig (műszaki szakértőink által végzett távdiagnosztika a műszaki problémák gyors megoldása érdekében). 1, 3 vagy 5 éves szerződés megvásárlásával a ProSUPPORT lefedettség meghosszabbítható.
Élethosszig tartó ProSUPPORT fejlett technikai támogatás 24x7 chaten keresztül.
A csomag tartalma
Netgear GS108X nem menedzselt kapcsoló.
Tápegység.
Fali rögzítő készlet.
Telepítési kézikönyv.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.