Oukitel K15 Plus fekete
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Oukitel K15 Plus fekete
Az Oukitel K15 Plus az igényes felhasználók és kalandorok telefonja.
Rekord akkumulátor élettartam
10 000 mAh kapacitásával hihetetlen akkumulátor-üzemidőt biztosít.
Háromszoros kamera
Készíts gyönyörű fényképeket és videókat a háromszoros 13 megapixeles kamerával.
Elülső kamera
Használd az 5 megapixeles előlapi kamerát minőségi szelfikhez és videohívásokhoz.
NFC és mobilfizetés
Az integrált NFC lehetővé teszi a biztonságos mobilfizetést a Google Pay segítségével.
Navigáció és érzékelők
A telefon GPS, Galileo, GLONASS és Beidou segítségével történő helymeghatározásra alkalmas érzékelőkkel van felszerelve.
Műszaki specifikációk
- Operációs rendszer: Google Android 10.0
- Processzor: Helio A22 - MT6761 1,8 GHz, négymagos processzor
- RAM: 3 GB
- Belső memória: 32 GB
- Kijelző: 6.52" HD IPS, PPI: 295, 20:9
- Felbontás: 720*1600
- Dupla SIM: Igen (2x nanoSIM)
- Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n (2,4 GHz 5,0 GHz)
- Mobilhálózatok: 2G: GSM: B2/B3/B3/B5/B8, 3G: WCDMA B1/B8, 4G: FDD-LTE B1/B3/B5/B7/B8/B19/B20
A csomag tartalma
- 1x mobiltelefon K15 Plus
- 1x töltőadapter
- 1x USB-USB-C kábel
- 1x kis kézikönyv
- 1x jótállási kártya
- 1x biztosítótű
Paraméterek
Vélemények a termékről Oukitel K15 Plus fekete
Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
Verebi Gábor17. 3. 2022
Üdvözletem.Érdeklődni szeretnék,hogy az Oukitel K 15 plus mobiltelefonra mennyi a garancia idő?Tisztelettel:Verebi Gábor
TonerPartners.hu17.3.2022
Szép napot,
a termékre 24 hónapos garancia vonatkozik.
Üdvözlettel,
a tonerpartners csapata
Nem találta a választ?
Írjon nekünk
Ha kérdése van ezzel a termékkel kapcsolatban, és nem találta meg a szükséges információkat, írjon nekünk. Tanácsot adunk.