Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean fogkefe
29 545 Ft
23 480 Ft
18 488 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean fogkefe
Akár 7-szer több lepedéket távolít el, mint egy kézi fogkefe
A sűrűn tömött, kiváló minőségű sörték akár 7-szer több lepedéket távolítanak el, mint egy kézi fogkefe, a speciálisan lekerekített hegye pedig megkönnyíti a száj hátsó részén lévő fogak elérését.
Biztonságos és kíméletes az érzékeny fogak és íny, fogszabályzó és műfogsor számára.
Biztos lehet benne, hogy fogkeféje biztonságérzetet nyújt fogmosás közben: szonikus technológiánk alkalmas fogszabályzó, tömések, koronák és furnérok melletti használatra, megelőzi a fogszuvasodást és javítja az íny egészségét.
A Philips Sonicare fogkefék gyengéd szonikus technológiája
A Philips Sonicare fogkefék innovatív szonikus technológiája a vizet a fogak közé tereli, a kefe sörtéi eltávolítják a lepedéket és kivételes napi tisztítást biztosítanak.
Figyelmezteti Önt, ha túl erősen nyomja a tisztítás során
Lehet, hogy nem veszi észre, hogy fogmosás közben túl nagy nyomást gyakorol a fogaira, de a nyomásérzékelővel ellátott elektromos fogkefe ezt észreveszi. Ha túl nagy nyomást gyakorol az ínyére, a fogkefe pulzáló hangot ad ki, hogy emlékeztesse, enyhítse a nyomást.
Az intelligens fogkefe testének és az intelligens fejeknek a csatlakoztatása
A mikrocsip technológia felismeri és szinkronizálja az intelligens testet és az intelligens kefefefejet. Ez a páros egy erőteljes kombináció, amely automatikus figyelmeztetést ad, ha cserére van szükség.
Mindig tudja, mikor kell kicserélni a kefefejet
Minden kefefej idővel elhasználódik. A BrushSync technológiánk azonban nyomon követi, hogy mennyi ideig használta a kefefefejet, és milyen erősen nyomta meg a kefét. Ha eljött az ideje a fej cseréjének, egy rövid hangjelzés és a kefetesten lévő lámpa figyelmezteti Önt. Így biztos lehet benne, hogy a fej jó munkát végez.
Remek módja annak, hogy hozzászokjon egy új fogkeféhez
Amikor valami új dologba kezdünk, eltarthat egy ideig, amíg megszokjuk. Ezért az Easy Start programunk lehetőséget ad arra, hogy új fogkeféje első 14 használat során fokozatosan, kismértékben növelje a tisztítási teljesítményt.
Motiváció az alapos takarításra
A QuadPacer időzítőnk jelzi, hogy mikor töltötte el a megfelelő időt a fogmosással a száj minden egyes részén, a Smartimer időzítő pedig jelzi, hogy az ajánlott 2 percig mosott fogat.
Műszaki adatok
- Feszültség: 110-220 V
- Működési idő (a teljes feltöltéstől a kisütésig): 14 nap
- Akkumulátor típusa: lítium-ion
- Szín: Pasztell rózsaszín
- Garancia: 2 év korlátozott garancia
Könnyen használható
- Kompatibilitás az ecsettesttel: Felpattintható kefefej: felpattintható kefefej
- Akkumulátor kijelző: a jelzőfény mutatja az akkumulátor állapotát
- Fogantyú: karcsú, ergonomikus kialakítás
A csomag a következőket tartalmazza
- Fogantyú: 1 ProtectiveClean
- Töltő: 1
- Kefefejek: 1 C2 Optimal Plaque Defence
Tisztítási teljesítmény
- Teljesítmény: akár 7x több plakkot távolít el
- Gyakoriság: percenként akár 62 000 mozgás
- Egészségügyi előnyök: Hozzájárul a fogszuvasodás csökkentéséhez
- Időzítő: Quadpacer és SmarTimer
- Nyomásszabályozás: A kefe testének rezgése riasztásként
Módok
- Clean: A kivételes napi tisztításhoz
- 2 intenzitás beállítás: alacsony, magas
Intelligens érzékelő technológia
Nyomásérzékelő: figyelmeztetés a túl nagy tisztítási nyomásra
BrushSync csere emlékeztető: Mindig tudja, mikor kell cserélni a kefefejeket
A csomag tartalma
A csomagban található egyéb elemek: Sonicare ProtectiveClean 4300 kefetest, Optimal Plaque Defense (C2) kefefej, Standard töltő.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.