PORT dokkolóállomás állítható laptop állvánnyal akár 7 perifériához USB-C-n keresztül, fekete színben
127 120 Ft
100 845 Ft
79 406 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
PORT dokkolóállomás kihúzható állvánnyal
Termékszám: 3567042030329
Termékleírás
PORT dokkolóállomás integrált állítható laptopállvánnyal. Akár 85 W teljesítmény, akár 7 perifériát csatlakoztat egy USB-C porton keresztül.
Gyakorlati jellemzők
Állítható magasság 4,5-20,5 cm között és 0-90°-os szögben az ideális ergonómia érdekében.
Dokkolóállomás funkciók
- 2 az 1-ben: USB-C dokkolóállomás a laptop állványba integrálva
- Akár 85W Power Delivery™ teljesítményt biztosít USB-C-n keresztül
- Kettős videokijelző akár 4K-ig - HDMI
- Legfeljebb 7 perifériát kezel: 2x képernyő (HDMI) / 1x Ethernet / 2x USB 3.1 Gen 1 / 1x SD kártya / 1x Micro SD kártya
Műszaki specifikációk
- Akár 7 perifériát vesz fel a számítógép USB-C portjánként
- 2x További képernyők: HDMI 2x HDMI akár 4K@60Hz-ig
- 1x Ethernet LAN Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mbps
- 2x USB 3.1 Gen 1 port: nagy sebességű adatátvitel akár 5 Gbps sebességgel
- 1x SD kártya és 1x Micro SD kártya 3.0
- Teljesítményelosztás: 85W
- 1x USB-C 3.1 Gen 2 port laptophoz
- Támogatja az egyéb USB-C-kompatibilis eszközöket
- Tápegység szabály: 5/9/15/20V
- Max. 85W
- PXE Boot funkció
- Anyag: alumínium ötvözet PCBA
- A termék méretei és súlya: 24 x 20,5 x 6,5 cm, 900 g
- KOMPATIBILITÁS: Windows és Linux, MacOS, Chrome OS™
- USB-C eszközök 17'' méretig
CSOMAGOLÁSI TARTALOM:
- 1 USB-C dokkolóállomás laptop tartóval
- 1 USB-C-USB-C kábel
- 1 100W-os hálózati adapter
- 1 felhasználói kézikönyv
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.