Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI

Illusztrációs kép

Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Redmi Note 11 4 / 128 GB XFF SE Kék XIAOMI
Megr. száma
730021022
Gyártó
XIAOMI
Hűségpontok: 5299
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

Okostelefon
Xiaomi Redmi Note 11 Twilight Blue
MIUI 13 operációs rendszer, Android 11 alapú

Teljesítmény
Qualcom Snapdragon 680 processzor
- 6nm-es gyártási technológia
- processzorfrekvencia 2,4 GHz-ig
- Nyolcmagos CPU
- Qualcomm AdrenoTM 610 GPU

4 GB RAM
128 GB tárhely
A tárhely 1 TB-ig bővíthető

Kijelző
6,43 "FHD + DotDisplay
Felbontás 2400 × 1080 AMOLED DotDisplay
- Frissítési gyakoriság akár 90 Hz
- Mintavételezési érintési frekvencia 180 Hz-ig
- Széles színskála (DCI-P3 támogatás)
- Napfény kijelző, Olvasási mód 3.0
- Fényerő HBM 700 szegecs, maximális fényerő 1000 szegecs
Corning Gorilla Glass 3 előlap

Kamera
AI négyszeres hátsó kamera
- 50Mpx fő kamera (f / 1,8)
- 8Mpx ultraszéles látószögű kamera (f / 2.2, FOV 118 °)
- 2Mpx makró kamera (f / 2.4)
- 2Mpx mélységérzékelő (f / 2,4)
13Mpx előlapi kamera (f / 2.4)

Akkumulátorok és töltés
Akkumulátor 5000 mAh
33 W Gyorstöltéshez
33 W-os töltő jár hozzá

Kapcsolódás
2G / 3G / 4G (két SIM + MicroSD)
802.11a / b / g / n / ac Wi-Fi protokoll
Bluetooth 5.0
NFC
IR Blaster
USB-C

Biztonság
Oldalsó ujjlenyomat-érzékelő
AI Face Unlock

Hang és haptika
Kettős hangszóró
3,5 mm-es fejhallgató-csatlakozó
Z tengelyű lineáris motor

Vízállóság IP53
Méretek 159,87 × 73,87 × 8,09 mm
Súlya 179 g
Twilight Blue szín

Paraméterek

Termék típusa
Szín
Kijelző
Operációs rendszer
Kommunikáció
Processzor
Márka
Kártyahely
Spec. Tulajdonságok

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2716 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)