Redmi Note 11 Pro 5G 6/128 GB kék XIAOMI
139 500 Ft
125 170 Ft
98 559 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 6/128GB kék
Műszaki specifikációk
Operációs rendszer: Android 11
Processzor: Qualcomm Snapdragon 695, 8 mag, max. 2,2 GHz
Tárolás: 128 GB memóriakártya-nyílás akár 1TB-ig
RAM: 6 GB
Kijelző: 6,67", 2400×1080 AMOLED DotDisplay, 395 PPI
Üveg kijelző: Corning Gorilla Glass 5
Hátsó kamera: 108 8 2 MPx
Elülső kamera: 16 MPx
Csatlakoztathatóság: 5G/4G LTE, WiFi 802.11/b/g/n/ac, Bluetooth 5.1, GPS, NFC
Ujjlenyomat-olvasó: igen
FACE ID: Igen
Csatlakozók: USB-C, 3,5 mm-es fejhallgató-csatlakozó
Akkumulátor: 5 000 mAh, gyorstöltés
Méretek: 164,19 × 76,1 × 8,12 mm
Súly: 202 g
A csomag tartalma
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 6/128GB kék
- Telefonfedél
- Töltő
- Kézi
Termékleírás
A Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 6/128GB Blue Android 11 és egy erős Qualcomm Snapdragon 695 8-magos processzorral van felszerelve, amelynek maximális órajele 2,2 GHz.
A készülék 6,67 hüvelykes AMOLED kijelzője 2400×1080-as felbontással és 395 PPI finomsággal rendelkezik. A kijelzőt Corning Gorilla Glass 5 üveg védi.
A 108 8 2 MPx hátsó kamera és a 16 MPx előlapi kamera lehetővé teszi a kiváló minőségű fényképek és videók készítését.
A telefon 5G/4G LTE-kapcsolattal, 802.11/b/g/g/n/ac WiFi, Bluetooth 5.1, GPS és NFC-vel van felszerelve. Van ujjlenyomat-olvasó és FACE ID is.
A 128 GB-os tárhely memóriakártyával akár 1 TB-tal is bővíthető. A telefont egy 5000 mAh-s akkumulátor látja el energiával, amely gyorsan feltölthető.
A telefon méretei 164,19 × 76,1 × 8,12 mm, súlya 202 g.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.