Reyee RG-EG210G-P Router PoE-vel
102 565 Ft
88 075 Ft
69 350 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Reyee RG-EG210G-P Router PoE-vel
Termék EAN: 6971693270725
Termékleírás
Reyee RG-EG210G-P Gigabites kábeles router PoE-vel. Ideális a fiókirodák és a távmunkások számára. Biztonságos és megbízható hozzáférést kínál egyéni webalapú kezeléssel.
Bárhonnan kezelhető a Ruijie Cloudon keresztül. Tartalomblokkolás alkalmazás típus szerint. Multi-WAN terheléselosztás akár 2 WAN port használatával.
Műszaki specifikációk
1 Gigabites WAN-port, 8x Gigabites LAN, 1 Gigabites LAN/WAN-port. 802.3af/at PoE az első 8 porton, összesen 70 W-os PoE-kerettel.
VPN opciók
A helyi hálózathoz való hozzáféréshez több VPN-kiszolgáló opciót is lehetővé tesz: IPsec, PPTP, L2TP és OpenVPN.
A csomag tartalma
- Létesítmények
- 54V-os hálózati adapter
Csatlakozók és interfészek
WAN: (1) 10/100/1000Mbps. Több WAN: Igen. LAN: (8) 10/100/1000Mbps (1) 10/100/1000Mbps LAN/WAN. Gigabites LAN: Igen.
Teljesítmény
Tápegység típusa: egyenáramú csatlakozó. PoE típusok: PoE-Out (csak). Támogatott PoE-Out szabványok: 802.3af, 802.3at. PoE Out portok száma: 8. PoE költségvetés [W]: 70. Maximális energiafogyasztás [W]: 10. Tápellátás csatlakozón/aljzaton keresztül: 54V DC.
Fizikai jellemzők
Tervezés: asztali. Asztali. Alváz: Fém. Visszaállító gombok. Üzemi hőmérséklet [°C]: 0 és 40 °C között. Szélesség [mm]: 202. Magasság [mm]: 28. Mélység [mm]: 107.
Hardver
CPU frekvencia [MHz]: 1350. NAT átviteli sebesség [Mbps]: 600.
Szoftver
Támogatott VPN-ek: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN. Webes kezelés. Webes felület, Ruijie felhő. IPv6 támogatás. Alapértelmezett IP-cím: 192.168.110.1.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.