SEASONIC 850W Focus GX-850 (SSR-850FX), 80 GOLD
62 110 Ft
51 990 Ft
40 937 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
SEASONIC 850W Focus GX-850 (SSR-850FX), 80 GOLD
A Seasonic bemutatja a FOCUS Plus sorozatot. Az intenzív kutatás és a fejlett technológia eredménye.
Tervezés és teljesítmény
Modern kialakítás és kiváló teljesítmény. Kis méret és moduláris kábelek.
Hatékonyság és tanúsítás
Hatékonyság 80 PLUS Gold. A szuper magas hatékonyság csökkenti a fogyasztást.
Moduláris kábelek
- M/B (24/20 tűs): 1x 610mm
- CPU(8/4Pin): 2x 650mm
- PCI-E (8/6 tűs): 6x | 3x 675 75mm
- SATA (5P): 10x | 2x 400 120 120 120 120mm, 1x 350 120mm
- Perifériák (4Pin): 5x | 1x 400 120 120mm, 1x 300 120mm
- FDD (4P): 1x 100mm
Műszaki specifikációk
Formfaktor: Intel ATX 12 V. Méretek: 140 mm (hosszúság) x 150 mm (szélesség) x 86 mm (magasság). Teljes teljesítmény: 850 W.
AC bemenet: 100 V - 240 V, 11 - 5,5 A, 50 - 60 Hz. DC kimenet: 3,3V@20A, 5V@20A, 12V@70A, -12V@0.3A, 5VSB@3A.
Ventilátor
Méret: 120 mm. Vezérlő: Hibrid csendes ventilátorvezérlés. Csapágyazás: Fluid Dynamic. Élettartam: 50 000 óra 40°C-on, 15% - 65% relatív páratartalom mellett.
Kábelek
Moduláris felépítés: teljesen moduláris. Lapos fekete kábelek - SATA, Molex, Floppy | Fekete fonott kábelek - alaplap, CPU, PCIe.
Elektromos tulajdonságok
Üzemi hőmérséklet: 0 - 50 °C. MTBF 25 °C-on, szellőzés nélkül: 100 000 óra. AC bemenet. Védelem: OPP, OVP, UVP, OCP, OTP, SCP.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.