CHIEFTEC tápegység Polaris sorozat, PPS-750FC, 750W, ATX-12V V.2.4, PS2, 12cm ventilátor, aktív PFC, moduláris, 80 Gold
50 715 Ft
37 845 Ft
29 799 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
CHIEFTEC tápegység Polaris sorozat, PPS-750FC, 750W
EAN kód: 753263076441
Termékleírás
CHIEFTEC bemutatja a Polaris sorozatot, PPS-750FC, 750W, ATX-12V V.2.4, PS2, 12cm ventilátor, Active PFC, moduláris, 80 Gold.
Ez egy 80 PLUS Gold minősítésű tápegység, teljesen moduláris kábelkezeléssel.
Teljesítmény
A Polaris tápegységeket a legmodernebb műszaki tervezés és a nagy teljesítménysűrűség jellemzi.
Műszaki specifikációk
Modell: modell: Polaris 750W
Termékszám: PPS-750FC
Tömeg (csomagolás nélkül/csomagolással): 2.285 kg / 2.590 kg
AC bemenet: 100-240 V / 10 A
Frekvencia: 50-60 Hz
5V: 22A
3.3V: 22A
5 V és 3,3 V együttesen: 120W
12V 1: 62,5A / 750W
P.F. >0,9
-12V: 0,3A / 3,6W
5VsB: 3.0A / 15W
Maximális teljesítmény: 750W
Csatlakozók
- 20 4PIN ATX: 1
- 8 TŰS EPS (4 4): 2
- 8 PIN PCIe (6 2): 4
- SATA: 8
- MOLEX: 3
- FLOPPY: 1
Kábel hossza
20 4PIN ATX: 650
8 TŰS EPS (4 4): 650/150
8 PIN PCIe (6 2): 2x 500/150
SATA: 2x 450/150/150/150/150/150
MOLEX: 450/150/150/150/150
FLOPPY: Molex
Funkciók
Műszaki adatok ATX 12V 2.4
Formátumok PS II
Hatékonyság 80 PLUS Gold
Méretek (HxSxM): 140 mm x 150 mm x 87 mm
Ventilátor: 120 mm-es csendes ventilátor
Garancia: 24 hónap
Paraméterek
Vélemények a termékről CHIEFTEC tápegység Polaris sorozat, PPS-750FC, 750W, ATX-12V V.2.4, PS2, 12cm ventilátor, aktív PFC, moduláris, 80 Gold
Ezeket az értékeléseket olyan vásárlók írták, akik a TonerPartners.hu-n keresztül vásárolták meg ezt a terméket.
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.