Tenda TEF1005D - 5 portos Fast Ethernet kapcsoló
4 450 Ft
3 504 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Tenda TEF1005D - 5 portos Fast Ethernet kapcsoló
Termékszám: 6932849431278
Automatikus telepítés és beállítás
A Tenda TEF1005D egy teljesen automatizált kapcsoló. Csak csatlakoztassa a tápegységet és az RJ45 kábeleket. Az Auto MDI/MDIX funkció automatikusan beállítja a kábeltípust.
Hatékony adatátvitel
A kapcsoló 5 RJ45 porton keresztül kapcsolja az adatokat. Az átviteli sebesség 10/100 Mbps automatikus sebességérzékeléssel. A maximális átviteli sebesség 1 Gbps.
Műszaki paraméterek
- Tárolás és továbbítás csomópontváltás
- Teljes duplex 802.3x áramlásvezérlés
- Félduplex áramlásvezérlés Back-Pressure üzemmódban
- Külső tápegység
- Ideális nagyobb háztartások és vállalati hálózatok számára
- Automatikus 10/100 Mbps sebességérzékelés
- Kompatibilis minden eszközzel
- Ventilátor nélküli - passzív hűtés
- 5x 10/100 Mbps RJ45 Auto MDI/MDIX portok
- Továbbítási sebesség: 10 Mbps: 14881pps/port, 100 Mbps: 148810pps/port
- Kapcsolási kapacitás 1 Gb/s
- Támogatott szabványok és protokollok: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x
- Auto MDI/MDIX - keresztezett és nem keresztezett kábelek automatikus felismerése
- 200Mb/s Full Duplex sebesség minden porton
- 6000V túlfeszültség elleni védelem
- 1K MAC címtábla, automatikus frissítés
- Falra szerelhető: igen
- Adatáramlás-szabályozási funkció
- Külső forrás
- LED kijelzés: 5x vonal/aktivitás, 1x tápellátás
- Energiafogyasztás: max. 1,6 W
- Méretek: 102 mm x 81 mm x 84 mm (hosszúság*szélesség*magasság)
- Működési hőmérséklet: 0oC ~ 40oC
- Páratartalom: 10%-90% RH (nem kondenzáló)
- Tanúsítás: FCC/CE/RoHS
A csomag tartalma
- 1x Tenda TEF1005D
- 1x Gyors telepítési útmutató (CZ, SK, PL, EN)
- 1x hálózati adapter
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.