UBNT UniFi Switch USW-Pro-24-POE Gen2 [24xGigabit, 400W PoE 802.3at/af/bt, 2xSFP , 88Gbps]
346 910 Ft
300 195 Ft
236 374 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
UBNT UniFi kapcsoló USW-Pro-24-POE Gen2
EAN: 817882027649
Javított tervezés és teljesítmény
Az UniFi switchek új generációja jelentős légáramlási fejlesztéseket kínál a hatékonyabb hűtés és a csendesebb működés érdekében.
Kikötők és teljesítmény
A switch 24 porttal rendelkezik POE-Out funkcióval. Az 1-16. portok 802.3af/at, a 17-24. portok pedig 802.3bt (60W) szabványt támogatnak. A teljes POE-keret 400 W.
Uplink és tartalék tápegység
Két 10G SFP port 1G SFP visszamenőleges kompatibilitással áll rendelkezésre az Uplinkhez. A switch áramkimaradás esetén csatlakoztatható egy UniFi SmartPower tartalék rendszerhez.
Érintőképernyős kijelző
A kijelzőn hibaállapotok, figyelmeztetések, portstatisztikák, a csatlakoztatott eszközök fogyasztása és a hálózati terhelés látható.
Műszaki specifikációk
- Kialakítás: rackbe szerelhető
- Ventilátorok: (2) 40 x 40 mm
- Shashi: Metal
- Üzemi hőmérséklet [°C]: -5 és 40 °C között
- Méret: 285mm x 442mm x 44mm
- LAN sebesség: (24) 10/100/1000Mbps
- SFP/SFP /QSFP sebességek: (2) 1G/10Gbps
- Tápegység típusa: hálózati (230V)
- PoE típusok: csak PoE-Out
- Támogatott PoE-Out szabványok: 802.3af, 802.3at, 802.3bt
- PoE költségvetés [W]: 400
- Maximális energiafogyasztás [W]: 50
- Jumbo keret [bájt]: 9000
- Kapcsolási sebesség [Gbps]: 88
- MAC-címtábla: 16000
- Kezelés: uniFi vezérlő
A csomag tartalma
- Létesítmények
- Tápkábel
- 19"-os racktartók
Alapértelmezett IP-cím:
192.168.1.20, dinamikus a DHCP-től
Alapértelmezett felhasználónév és jelszó:
ubnt / ubnt
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.