Tenda TEG1008D 8 portos Gigabit Ethernet switch, 10/100/1000Mbps, fém
12 195 Ft
11 890 Ft
9 362 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
A Tenda Technology TEG1008D 8 portos gigabites kapcsolója teljes mértékben támogatja az IEEE 802.3, 802.3u, 802.3x, 802.3ab szabványokat, és vállalkozásokban és otthonokban való használatra tervezték.
A Tenda TEG1008D 8 RJ45 porton keresztül közvetíti az adatokat a hálózaton 10/100/1000 Mbps átviteli sebességgel és automatikus sebességérzékeléssel. A maximális átviteli sebesség 16 Gbps. Automatikus MDI/MDIX minden porton. Store-and-Forward csomópontkapcsolás. Teljes duplex 802.3x áramlásvezérlés
A kapcsolót egy külső 9V DC, 1000mA tápegység táplálja. Maximális energiafogyasztás 4,5 Watt. Falra szerelhető, fém kivitelben.
A csomag tartalmazza a cseh és szlovák nyelvű kézikönyvet.
Műszaki paraméterek- Szabványok: IEEE 802.3, 802.3u, 802.3x, 802.3ab
- Ellenőrzési módszer: kezelés nélkül
- RJ45 10/100/1000 Mbps RJ45 portok száma: 8
- Teljes átviteli sebesség: 16 Gbps
- MAC címzési tábla mérete: 4K
- MAC-cím tanulás: automatikus tanulás és automatikus öregedés
- Jegyzőkönyv: CDMA/CD
- Tárolás és továbbítás: igen
- Szerelés a szekrénybe: nem
- Falra szerelhető: igen
- Csomagolóanyag: fém
- Tápegység: külső
- Tápegység paraméterei: 9V DC 1000 mA, tápegység bemenet: 100-240V AC, 50/60 Hz
- Fogyasztás: max. 4,5 Watt
- Méretek: 187 × 107 × 33 mm
- Üzemi hőmérséklet: - 10° és 40°C között
- Hűtés: passzív, ventilátor nélküli, ventilátor nélküli
- 1x Tenda TEG1008D
- 1x Gyors telepítési útmutató (CZ, SK, PL)
- 1x hálózati adapter (9V DC, 1000 mA)
Bővebben: https://www.intelek.cz/product.jsp?artno=75011009&highlight=teg1008d#ixzz7s99xCgyZ
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.