TP-Link TL-SG116P switch (16xGbE, 16xPoE , 120W, ventilátor nélküli)
78 320 Ft
70 600 Ft
55 591 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
TP-Link TL-SG116P: 16 portos Gigabit Switch PoE-vel
EAN: 4895252500301
Áttekintés
16 × 802.3af/at kompatibilis PoE port.
Nagy sebességű csatlakoztathatóság 16 x gigabites PoE RJ45 porttal.
Hatótávolság és prioritás
Adat- és energiaátvitel 250 m-ig Extend üzemmódban.
Elsőbbségi üzemmód az 1-4 portok számára.
Izolációs üzemmód és PoE automatikus helyreállítás
Az ügyfélforgalom szétválasztásának képessége egyetlen kattintással.
A PoE tápellátású eszközök automatikus újraindítása.
Plug and Play
Nincs szükség konfigurációra.
Műszaki specifikációk
- 16× 10/100/1000Mbps RJ45 portok
- Ventilátor nélküli
- Külső hálózati adapter (kimenet: 53,5 VDC / 2,43 A)
- Csomagtovábbítási sebesség: 23,8 Mpps
- PoE portok: Portok 1-16
- Tápegység: 120 W
- Mac címtábla: 8K, automatikus tanulás, automatikus öregedés
- Kapcsolási kapacitás: 32 Gbps
- Méretek: 11,3 × 4,4 × 1,0 in
A szoftver jellemzői
- Kompatibilis az IEEE 802.3af/at kompatibilis PD-kkel
- Kiterjesztési mód gomb (1-4 portok, legfeljebb 250 m PoE tápellátás és adatátvitel)
- Elsőbbségi üzemmód gomb (portok 1-4)
- Elkülönítési mód gomb (portok 1-7 / 8-14)
- PoE automatikus helyreállítás (portok 1-16)
- Mac cím automatikus tanulása és automatikus öregedése
- IEEE 802.3x adatáramlás-szabályozás
- 802.1p/DSCP QoS
- IGMP Snooping
Környezetvédelem
- Üzemi hőmérséklet: 0-40 °C
- Tárolási hőmérséklet: -40-70 °C
- Működési páratartalom: 10-90% RH nem kondenzáló
- Tárolási páratartalom: 5-90% RH nem kondenzáló
Tanúsítás
FCC, CE, RoHS
A csomag tartalma
- TL-SG116P
- Tápegység adapter
- Telepítési útmutató
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.