UMAX PC U-Box A9 - S905X3 négymagos ARM Cortex A55, 4 GB RAM, 32 GB, ARM G31 MP22, HDMIddr, WiFi, BT, Android TV 9.0 Pie, RGB
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
UMAX U-Box A9
Processzor: S905X3 64 bites négymagos ARM Cortex ™ A55
Grafika: ARM G31-MP2
RAM: 4 GB
Tárhely: 32 GB
WiFi: Dual 802.11b / g / n / ac
Bluetooth: 4.2 verzió
OS: Android 9.0
Támogatott videó dekódolás:
HW UHD 4K H.265 60 fps 10 bites
1080p H.265 / H.264 60fps / VP9
Profil-2 max 4Kx2K @ 60fps
H.265 HEVC MP-10@L5.1 max 4Kx2K @ 60fps
AVS2-P2 profil max. 4Kx2K @ 60fps
H.264 AVC HP@L5.1 max 4Kx2K @ 30fps
H.264 MVC max 1080P @ 60fps
MPEG-4 ASP @ L5 max 1080P @ 60fp (ISO-14496)
WMV / VC-1 SP / MP / AP max 1080P @ 60 fps
AVS-P16 (AVS+) / AVS-P2 JiZhun Profil max 1080P @ 60fps
MPEG-2 MP / HL max 1080P @ 60 fps (ISO-13818)
MPEG-1 MP / HL max 1080P @ 60 fps (ISO-11172)
RealVideo 8/9/10 max 1080P @ 60fps
Támogatott videó formátumok:
* .mkv, *. wmv, *. mpg, * .mpeg, * .dat, * .avi, * .mov, * .iso, * .mp4, * .rm és * .jpg
Zene formátumok: MP3 / WMA / AAC / WAV / OGG / DDP / HD / FLAC / APE
Fotók: HD JPEG / BMP / GIF / PNG / TIFF
HDR: HDR10 és HLG
DRM támogatás: Widevine, Playready
Képelforgatás támogatása: Igen
HDD rendszer: FAT16 / FAT32 / NTFS
Feliratok: SRT / SMI / SUB / SSA / IDX + USB
HDMI: HDMI 2.1, beleértve a CEC-t, dinamikus HDR-t, 4K (3840x2160 pixel)
LAN: 10/100M
Optikai kimenet: Igen
Infra vezérlés: Igen (virtuális egér funkcióval)
AV kimenet: Igen
USB portok: 1 x USB 3.0, 1 x USB 2.0
Kártyaolvasó: Micro SD foglalat (max. 64 GB)
LED lámpa: Igen programozási lehetőséggel (alkalmazás)
LCD panel: Igen
Méretek: 109x109x18mm
Súly: 100g (300g-os csomag)
A csomagban:
Umax U-Box A9
Hálózati adapter 5V / 2A
HDMI kábel
Infra vezérlő
Kézikönyv CZ / SK / EN / HU / PL
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.