Xiaomi Redmi Note 12S (8GB/256GB) Gyöngyházzöld
122 560 Ft
113 165 Ft
89 106 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
*Dupla hangszórók *IP53 *FM rádió *ARCore támogatás *SOS gomb *Corning® Gorilla® Glass 3 Operációs rendszer: Android 13 Processzor - magok száma: MediaTek Helio G96/ Octa-core Processzor - frekvencia: 2,05 GHz Felhasználói memória [GB]: 256 RAM mérete [GB]: 8 Memóriakártyák: TF kártya/ 1TB Kijelző - képátló [hüvelyk]: 6,43" FHD AMOLED DotDisplay AMOLED kijelző Kijelző - felbontás [pixel]: 2400 x 1080 Érintőképernyő: igen Billentyűzet: nincs Támogatott hálózatok: * 2G: GSM: 2/3/5/8 * 3G: WCDMA: 1/2/4/5/8 * 4G: LTE FDD: 1/2/3/4/4/5/7/8/8/12/13/17/20/26/28/32/66 * 4G: LTE TDD: 38/40/41 Csatlakoztathatóság: SIM MicroSD *OTG *USB-C *3,5 mm-es fejhallgató-csatlakozó *Wi-Fi 2.4GHz, 5GHz *Bluetooth 5.1 *Támogatja az NFC-t *IR Blaster Érzékelők: *ujjlenyomat-olvasó a testen *arcfeloldás Kamera: Hátsó kamera: 108MP 8MP 2MP AI tripla hátsó kamera: 108MP 8MP 2MP AI tripla hátsó kamera 108MP fő kamera * 0,7 µm pixelméret, 2,1 µm 9-in-1 Super Pixel méret * 1/1,52" érzékelőméret * f/1.89 8MP ultraszéles kamera * f/2.2, FOV 118° 2MP makro kamera * f/2.4 16MP elülső kamera * f/2.45 Videó * 1920×1080 (Full HD)/ 1080p 30fps Akkumulátor: akkumulátor: Beépített akkumulátor Kapacitás [mAh]: 5,000 mAh (típus) * 33W-os gyorstöltés * 33W-os dobozos töltő Méretek [mm]: 159,87 x 73,87 x 8,09 mm Súly [g]: 176 g Csomag tartalma: 1 db: *Töltő (adapter kábellel) *Kijelzőfólia (gyári ragasztó) Garancia: 24 hónap.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.