Zhiyun Smooth 5S stabilizátor - fehér
87 600 Ft
68 976 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Zhiyun Smooth 5S stabilizátor
Modell: Zhiyun Smooth 5S
Szín: Fehér
EAN: 6970194087214
Leírás
A Smooth 5S egy professzionális okostelefon-stabilizátor számos továbbfejlesztett funkcióval.
Továbbfejlesztett képstabilizálás
A jelentősen továbbfejlesztett képstabilizálás lehetővé teszi, hogy nagyobb okostelefonokkal is dolgozhasson.
Beépített LED fény
A stabilizátor nagy teljesítményű beépített LED-es lámpával van felszerelve.
Az akkumulátor élettartama
A beépített akkumulátor akár 25 órás folyamatos használatot is lehetővé tesz.
Professzionális 3 tengelyes kialakítás
A Gimbal professzionális 3 tengelyes kialakítással rendelkezik, amely lehetővé teszi a kamera korlátozás nélküli mozgását minden szögből.
Vezérlőpanel és kerék
Az intuitív kezelőpanel és a kerék megkönnyíti a felvételi módok és egyéb paraméterek beállítását.
ZY Cami alkalmazás
A ZY Cami alkalmazással kombinálva a zoom és a fókusz könnyen vezérelhető a vezérlőkerékkel.
Kreatív beállítások
A ZY Cami alkalmazás hozzáférést biztosít az olyan kreatív beállításokhoz, mint a Gesture Control, SmartFollow és DollyZoom.
Műszaki specifikációk
- Működési feszültség: Max.: 8,4 V, Standard: 7,4 V, Min.: 6,5 V
- Kimeneti feszültség: 5 V
- Működési hőmérséklet: Max.: 45°C, Standard: 25°C, Min.: -10°C
- Az akkumulátor élettartama: Max: 25 óra, Standard: 13 óra
- Töltési idő: 2 óra (3000 mA; 70 mA)
- Eltérés a mozgási módban: ±0,3°, Standard: ±0,1°, Min.: ±0,05°.
- Eltérés nyugalmi üzemmódban: ±0,04°, Min.: ±0,01°.
- Mechanikai tartomány a löket tengelyen: 349°
- Mechanikai tartomány a dőltengelyben: 349°
- Mechanikai tartomány a forgástengelyben: 360° - korlátlan forgás
- Súly: 625g
- Terhelhetőség: max.: 300 g, min.: 150 g
A csomag tartalma
- Zhiyun Smooth 5S
- Állvány (M2)
- USB Type-C töltőkábel
- Beépített LED fény
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.