Aruba 6000 48G 4SFP kapcsoló R8N86AR RENEW
245 130 Ft
223 425 Ft
175 925 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Aruba 6000 48G 4SFP kapcsoló R8N86AR RENEW
EAN: 726354
Növelje a hálózati teljesítményt az Aruba 6000 48G 4SFP kapcsolóval. Ez a switch ideális az igényes hálózatokhoz.
Port specifikációk
Az Aruba 6000 48G 4SFP switch 48x 10/100/1000BASE-T porttal és 4x 1G/1G SFP porttal rendelkezik. A könnyű csatlakoztathatóság és kezelés érdekében 1x USB-C konzolportot és 1x USB Type-A host portot is tartalmaz.
Méretek és súly
Az Aruba 6000 48G 4SFP mérete 4,39 cm x 44,2 cm x 24,74 cm, súlya 3,42 kg. Kompakt és könnyű, így könnyen telepíthető és hordozható.
Teljesítmény és kapacitás
A Switch kétmagos ARM Cortex A9 processzorral rendelkezik, melynek frekvenciája 1016 Mhz, 4 GB DDR3 memóriával és 16 GB eMMC flash memóriával. Kapcsolási kapacitása 104 Gbps, átviteli sebessége pedig 77,3 Mpps.
Biztonság és szabályozás
Az Aruba 6000 48G 4SFP megfelel az UL 60950-1, IEC 60950-1, EN 60950-1, CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1, EN 60825-1, UL 62368-1 Ed. 2, IEC 62368-1 Ed. 2, EN 62368-1:2014 biztonsági szabványoknak.
Működési feltételek
Az Aruba 6000 48G 4SFP 0°C és 45°C közötti hőmérsékleten, valamint 40°C-on 15% és 95% közötti relatív páratartalom mellett működhet.
Elektromos jellemzők
A kapcsoló 50/60 Hz frekvenciával, 100-127 VAC / 200-240 VAC feszültséggel és 0,8 A / 0,5 A áramerősséggel működik. A fogyasztás nyugalmi állapotban 20,6 W, a maximális fogyasztás (PoE nélkül) 44,2 W.
Fő jellemzők
- 48x 10/100/1000BASE-T portok
- 4x 1G/1G SFP portok
- USB-C konzolport és USB A típusú host port
- Kétmagos ARM Cortex A9 processzor 1016 MHz-es frekvenciával
- 4 GB DDR3 memória és 16 GB eMMC flash memória
- 104 Gbps kapcsolási kapacitás és 77,3 Mpps átviteli sebesség
Fix tápegységekkel és fix ventilátorokkal szállítjuk a problémamentes működés érdekében.
Az Aruba 6000 48G 4SFP ideális a nagy teljesítményt és megbízhatóságot igénylő, igényes hálózatokhoz.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.