ASUS tápegység TUF-GAMING-650B 650W, 80 Bronze
34 690 Ft
27 315 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS TUF-GAMING-650B 650W, 80 Bronz, 80 Bronze
Tartós és megbízható, az ASUS TUF Gaming 650W Bronze tápegység a tartósság terén élen jár.
Hihetetlen tartósság
A kondenzátorok és induktorok szigorú katonai teszteknek vannak alávetve.
Dupla ventilátor golyóscsapágy
A ventilátor dupla golyóscsapágya akár kétszer olyan tartós, mint a hüvelyes csapágyak.
PCB védőréteg
A nyomtatott áramkört egy réteg védi a nedvesség, a por és a szélsőséges hőmérsékletek ellen.
80 Plusz bronz tanúsítvány
A kiváló minőségű alkatrészek szigorú tesztelésen estek át, ami garantálja a 80 Plus Bronze tanúsítványt.
Ventilátor technológia axiális technológiával
Az axiális technológiájú ventilátor kialakítása hosszú lapátokat és megnövelt légnyomást tesz lehetővé.
0 dB technológia
A 0 dB technológia csendes játékot tesz lehetővé.
Hüvelyes kábelek
A hüvelyes kábelek tisztán és rendben tartják a berendezést.
6 év garancia
Az ASUS 6 év garanciát vállal erre a termékre.
Műszaki specifikációk
- Modell: TUF-GAMING-650B
- Specifikáció: Intel ATX 12V
- Hatékonyság: 80 Plus Bronze
- Védelmi funkciók: OPP/OVP/UVP/SCP/OCP/OTP
- Bemeneti tartomány: 100-240 VAC
- Kimeneti feszültség: DC 3.3V, 5V, 12V, -12V, 5Vsb
- Maximális terhelés: 25A, 25A, 51A, 0,8A, 3A
- Teljes teljesítmény: 650W
Csatlakozók
- MB 24/20 tűs x 1
- CPU 4 4 tűs x 2
- PCI-E 6 2 tűs x 4
- SATA x 5
- Perifériák x 4
Méretek és súly
- A tápegység mérete (mm): 150 x 150 x 86
- A tápegység súlya (kg): 2.06
- Tömeg csomagolással (kg): 2,75
ASUS TUF-GAMING-650B 650W, 80 Bronze - tartós és megbízható tápegység a számítógépedhez.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.