ASUS vízhűtő CPU AIO ROG STRIX LC II 280 ARGB, 2x140mm
79 430 Ft
71 470 Ft
56 276 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ASUS vízhűtő CPU AIO ROG STRIX LC II 280 ARGB, 2x140mm
Home
A ROG STRIX LC II 280 ARGB egy Aura Sync technológiával ellátott CPU vízhűtő. Kompatibilis az Intel LGA 1150/1151/1155/1156/1200/2066 és az AMD AM4/TR4 típusokkal.
Jellemzők
- Hetedik generációs Asetek szivattyú a kivételes hűtés és a minimális zajszint érdekében.
- ROG Axial-tech ventilátorok az optimális légáramlás és statikus nyomás érdekében.
- Egyénileg címezhető RGB-világítás az elegáns, modern dizájnért.
- Megerősített csövek burkolattal a fokozott tartósság érdekében.
Műszaki specifikációk
A vizesblokk mérete 80 x 80 x 45 mm, és rézből készült.
Az Asetek 7. generációs szivattyú motorjának fordulatszáma 800 - 2.800 /- 300, tápellátása pedig 12V DC, 2W, 0,3A.
A hűtő mérete 143 x 315 x 30 mm, és alumíniumból készült.
A hüvelyes gumicső hossza 380 mm.
Ventilátor
A ventilátor modellje ROG STRIX MODEL 14 ARGB.
A méret 2 x 140 mm-es ventilátorhely (140 x 140 x 25,5 mm).
A fordulatszám 700 - 2100 rpm /- 10%, 3,1 mm H2O statikus nyomás mellett.
A légáram 102,3 CFM, a zajszint 35,7 dB(A).
A vezérlési mód PWM/DC.
Kompatibilitás
Kompatibilis az Intel LGA 1150, 1151, 1152, 1155, 1156, 1200, 1366, 2011, 2011-3, 2066 és AMD AM4, TR4 lapkákkal.
A csomag tartalma
- 1 x vízhűtő (előre felhordott hőpasztával)
- 1 x tartozékcsomag csavarokkal és konzolokkal
- 2 x 140 mm-es ARGB hűtőventilátor
- 1 x USB kábel a szoftver vezérléséhez
- 1 x 1:2 ventilátor elosztó kábel
- 1 x 1:4 ARGB ventilátor elosztó kábel
- 1 x gyors indítási útmutató
- 1 x ROG matrica
Garancia
A termékre 6 év garancia vonatkozik.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.