DELL OptiPlex 24 AIO Plus 23.8"FHD nem érintés/i5-13500/16GB/512GB SSD/Wifi/BT/W11P
555 320 Ft
510 245 Ft
401 768 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Dell OptiPlex All In One Plus OptiPlex All-in-One Plus, 23,8" FHD Non-touch, 5MP IR kamera, dGFX opció, 240W Platinum tápegység, TPM 13. generációs Intel® Core™ i5-13500 (6 8 mag/24MB/20T/2,5 GHz és 4,8 GHz között/65 W) OptiPlex All-in-One nem érintőképernyős panel 16 GB, 1 x 16 GB, DDR5 512 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, 35-ös osztály Integrált Intel® grafika Állítható magasságú állvány az OptiPlex All-in-One Plushoz Intel® Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth® vezeték nélküli kártya Dell Pro vezeték nélküli billentyűzet és egér - KM5221W - cseh (QWERTZ) Windows 11 Pro angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, lengyel, cseh, szlovák Nincs vírusirtó szoftver Nem tartalmaz Microsoft Office licencet Csak 30 napos próbaajánlat Intel vPro Enterprise Garancia: 3 év NBD Pro támogatás Szín: Ezüst Portok és bővítőhelyek 1. FHD kamera; 5MP IR kamera (opcionális) 2. Mikrofonok 3. Hangszóró 4. Hangszóró 5. Bekapcsoló gomb 6. Videó kiválasztó gomb 7. USB 3.2 Gen 2x2 Type-C típusú port 8. SD 4.0 kártyahely 9. HDMI 1.4 port (akár 4096 x 2160 @ 60Hz) 10. HDMI 2.1 port (HDMI-in) 11. DP 1.4a port (akár 5120 x 3200 @ 60Hz) 12. RJ45 10/100/1000 Mbps-os RJ45 Ethernet-port 13. USB 3.2 Gen 1 Type-A port Smart Power On funkcióval 14. USB 3.2 Gen 2 Type-A portok 15. Audio line-out port 16. Tápcsatlakozó 17. VESA-konzol az állványhoz 18. USB 3.2 Gen 2 Type-A port PowerShare-rel 19. Meghajtó állapotjelző 20. Univerzális audioport Méretek Nem érintésérzékeny kijelző: Mélység - (57,90 mm) 2. Szélesség: (540,00 mm) 3. Magasság: (354,30 mm) Súly (min): (6,33 kg) (állvány nélkül) Súly (max): (6,76 kg) (állvány nélkül)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.