DELL OptiPlex 7010 MFF Plus /i5-13500T/8GB/256GB SSD/PSU/W11P/WLAN/3Y Prosupport NBD
277 290 Ft
260 565 Ft
205 169 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
DELL Optiplex Micro Plus MFF OptiPlex Micro Plus 35 W-os CPU-val, TPM-mel 13. generációs Intel® Core™ i5-13500T (24 MB gyorsítótár, 14 mag, 20 szál, 1,60 GHz-4,60 GHz turbó, 35 W) 8 GB, 1 x 8 GB, DDR5 M.2 2230 256 GB PCIe NVMe Class 35 szilárdtest meghajtó Integrált GPU Optikai meghajtó nélkül Intel® Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth® vezeték nélküli kártya, belső antenna Billentyűzet CZ/SK KB216 Egér MS116 Tápegység: E4 130W 7,4mm V3, LiteOn Európai 1,8M tápkábel, nincs további kábel Windows 11 Pro angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, cseh, lengyel, szlovák Microsoft Office próbaverzió McAfee® Small Business Security próbaverzió Intel vPro Enterprise Szín Fekete Garancia: 3 év Prosupport helyszíni támogatás Portok és csatlakozóhelyek Előlap 1. Kapcsoló 2. A merevlemez aktivitásának jelzőfénye 3. Univerzális audiocsatlakozó 4. 1. generációs USB 3.2 Type-A port Hátul: 5. Kivágási nyílás az opcionális külső antenna számára 6. RJ45 Ethernet port 7. Letiltó nyílás opcionális modulhoz 8. USB 2.0 Type-A port Smart Power funkcióval 9. USB 2.0 Type-A port 10. USB 3.2 Type-A első generációs port 11. Kensington biztonsági zárnyílás és lakatgyűrű 12. HDMI 1.4b 13. DP 1.4a port 14. Tápcsatlakozó Méretek és súly 1. Szélesség: 36 mm (1,42 hüvelyk) 2. Mélység: 178 mm (7,01 hüvelyk) 3. Magasság: 182 mm (7,17 hüvelyk) Kapacitás: 1,2 l Súly: 1,09 kg (2,41 lb)
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.