DELL OptiPlex 7010 SFF/i3-13100/8GB/256GB SSD/W11P/3Y Prosupport a helyszínen

- 26%

Illusztrációs kép

DELL OptiPlex 7010 SFF/i3-13100/8GB/256GB SSD/W11P/3Y Prosupport a helyszínen
Megr. száma
AG242059
OEM
CMN2J
Gyártó
Dell
Hűségpontok: 9455
0 értékelés
Raktáron 20 db, kedden Önnél

256 150 Ft

189 105 Ft

148 902 Ft Áfa nélkül

Legalacsonyabb ár az elmúlt 30 napban: 189 105 Ft
Raktáron 20 db, kedden Önnél

189 105 Ft

256 150 Ft

148 902 Ft Áfa nélkül

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

DELL Optiplex 7010 SFF 13. generációs Intel® Core™ i3-13100 (12 MB gyorsítótár, 4 mag, 8 szál, 3,40 GHz-4,50 GHz turbó, 60 W) 8 GB, 1 x 8 GB, DDR4 M.2 2230 256 GB PCIe NVMe Class 35 szilárdtest-meghajtó Integrált GPU Optikai meghajtó nélkül Nincs vezeték nélküli LAN kártya (nincs WiFi engedélyezés) Billentyűzet CZ/SK KB216 Egér MS116 Tápegység: 65W Windows 11 Pro, angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, cseh, lengyel, szlovák Microsoft Office próbaverzió McAfee® Small Business Security próbaverzió Nincs sávon kívüli rendszerkezelés Szín Fekete Garancia: 3 év Prosupport helyszíni támogatás Portok Elöl: A típusú portok: 2 USB 3.2 1. generációs A típusú port 1 univerzális audiocsatlakozó Hátul: RJ-45 port, 10/100/1000 Mbps: 1 RJ-45 port, 10/100/1000 Mbps 2 USB 2.0 port 2 USB 3.2 Type-A 1. generációs port 1 DisplayPort 1.4 port 1 HDMI-port Méretek Magasság 182,00 mm Szélesség: 36,00 mm Mélység: 182,00 mm Súly: 1,38 kg Port leírása: Elöl: Bekapcsológomb: 1. Bekapcsológomb 2. Audio csatlakozó 3. USB 3.2 Gen 1 A típus (2) Hátul: WiFi antenna nyílások: 4. 5. VGA/DP1.4/HDMI 2.0b/USB Type-C (opcionális) 6. USB 2.0 PowerShare funkcióval 7. Lakat 8. Ethernet RJ-45 9. USB 2.0 10. USB 3.2 Gen 1 A típus (2) 11. HDMI 2.0b 12. Display Port 1.4 13. tápcsatlakozó

Paraméterek

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2726 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 51000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (április)