DELL OptiPlex 7010 SFF/i5-13500/16GB/256GB SSD/W11P/3Y Prosupport NBD
315 220 Ft
252 760 Ft
199 024 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
DELL Optiplex 3000 SFF 13. generációs Intel® Core™ i5-13500 (24 MB gyorsítótár, 14 mag, 20 szál, 2,50 GHz - 4,80 GHz Turbo, 65 W) 16 GB, 1 x 16 GB, DDR4 M.2 2230 256 GB PCIe NVMe Class 35 szilárdtest-meghajtó Integrált GPU Nincs optikai meghajtóNincs vezeték nélküli LAN kártya (nincs WiFi engedélyezés) Billentyűzet HU/SK KB216 Egér MS116 OptiPlex Small Form 180 W-os bronz tápegységgel, WW, TPM Windows 11 Pro angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, lengyel, szlovák Microsoft Office próbaverzió McAfee® Small Business Security próbaverzió Intel vPro Enterprise Szín Fekete Garancia: 3 év Prosupport helyszíni támogatás Portok Elöl: A típusú portok: 2 USB 3.2 1. generációs A típusú port 1 univerzális audiocsatlakozó Hátul: RJ-45 port, 10/100/1000 Mbps: 1 RJ-45 port, 10/100/1000 Mbps 2 USB 2.0 port 2 USB 3.2 Type-A 1. generációs port 1 DisplayPort 1.4 port 1 HDMI-port Méretek Magasság 182,00 mm Szélesség: 36,00 mm Mélység: 182,00 mm Súly: 1,38 kg Port leírása: Elöl: Bekapcsológomb: 1. Bekapcsológomb 2. Audio csatlakozó 3. USB 3.2 Gen 1 A típus (2) Hátul: WiFi antenna nyílások: 4. 5. VGA/DP1.4/HDMI 2.0b/USB Type-C (opcionális) 6. USB 2.0 PowerShare funkcióval 7. Lakat 8. Ethernet RJ-45 9. USB 2.0 10. USB 3.2 Gen 1 A típus (2) 11. HDMI 2.0b 12. Display Port 1.4 13. tápcsatlakozó
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.