DELL PC OptiPlex 7000 MFF/TPM/i5-12500T/16GB/256GB SSD/130W Type-C/WLAN/vPro/Kb/Mouse/W11 Pro/3Y ProSpt
399 430 Ft
337 510 Ft
265 756 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
DELL PC OptiPlex 7000 MFF
Processzor: 12. generációs Intel Core™ i5-12500T, 6 mag, 2,0 GHz és 4,4 GHz között, 35 W
Memória: 16 GB DDR4, egy 16 GB-os modul
Tárolás: M.2 2230 256GB PCIe NVMe Class 35 SSD
Vezeték nélküli: Intel Wi-Fi-6E 2x2 AX211, Bluetooth 5.2
Billentyűzet és egér
Billentyűzet: Dell vezetékes billentyűzet-KB216, szlovák QWERTZ, fekete
Egér: MS116, fekete
Operációs rendszer és tápegység
Operációs rendszer: Windows 11 Pro, angol, cseh, magyar, lengyel, szlovák, cseh, lengyel, szlovák
Teljesítmény: 90 wattos A/C adapter
Tervezés és garancia
Szín: Fekete
Garancia: 3 év ProSpt
Csatlakozási lehetőség
- Bekapcsoló gomb
- A merevlemez-meghajtó aktivitásának jelzőfénye
- Vonali be/kimenet
- Univerzális audio csatlakozó
- USB 3.2 Gen 2 A-típusú A-típusú USB 3.2 Gen 2 tápmegosztással
- USB 3.2 Gen 2x2 C típus (20 Gb adat)
- Kivágás külső vezeték nélküli antenna számára (opcionális)
- Opcionális videó port (HDMI 2.0b/ DisplayPort 1.4a/ VGA/ USB Type-C DisplayPort Alt móddal)
- USB 3.2 Type A portok (2 - egy bekapcsolt állapotban)
- Zárgyűrű és Kensington biztonsági kábelnyílás
- Ethernet RJ-45
- USB 3.2 Gen 2 Type A portok (2)
- Kijelzőportok 1.4 (2)
- Tápegység csatlakozó
Méretek és súly
Méretek: 36.00 mm - 178.00 mm - 182.00 mm
Súly: 0,94 kg
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.