EPSON EcoTank L8050 nyomtatótinta, A4, 1440x5760dpi, 25 oldal/perc, Wi-Fi
169 565 Ft
166 795 Ft
131 335 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
EPSON EcoTank L8050 nyomtatótinta
Nagy teljesítményű és gazdaságos, ideális A4-es fényképek nyomtatásához.
Alacsony nyomtatási költségek
A cserélhető tintapalackokkal akár 2100 fényképet is nyomtathat.
Nagy sebességű nyomtatás
10×15 cm-es fényképek nyomtatása mindössze 12 másodperc alatt.
Könnyű tinta utántöltés
Elölre szerelt tintatartály a könnyű tintatöltéshez.
Mobil nyomtatás és csatlakoztathatóság
USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct, Epson Smart Panel.
Műszaki specifikációk
- Nyomtatási módszer: az Epson Micro Piezo™ nyomtatófej.
- Nyomtatási felbontás: 5 760 x 1 440 dpi.
- Színek száma: 6 szín.
- Nyomtatási sebesség: 22 oldal/perc fekete-fehér, 22 oldal/perc színes.
Színek
- Fekete [festék]
- Azúr [festék]
- Világos azúrkék [festék]
- Sárga [festék]
- Lila [festék]
- Világos lila [festék]
Papírformátumok
- A4
- A5
- A6
- B5
- C6
- DL
- Levél
- Műanyag kártyák
Duplex nyomtatás
Kézikönyv.
Általános információk
- Energiafogyasztás: 0,6 W (energiatakarékos üzemmód), 19 W (nyomtatás), 4,4 W Készenlét, 0,2 W (kikapcsolás).
- Méretek és súly: 403 x 369 x 149 mm, 6 kg.
- Kompatibilis operációs rendszerek: Windows 10, Windows 11, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 stb.
- Interfész: vezeték nélküli LAN IEEE 802.11a/b/g/n, Wi-Fi Direct.
- Garancia: 12 hónap a beszállítóval, 50.000 oldal.
Mi van a dobozban
- 6 darab 70 ml-es üveg tinta
- Illesztőprogram és segédprogramok (CD)
- Fő felszerelés
- Tápkábel
- Telepítési utasítások
- Jótállási dokumentum
Csomagolási méretek
Szélesség: 45 cm, Magasság: 42 cm, Hosszúság: 26,5 cm, Súly: 8,88 kg.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.