BROTHER mono lézernyomtató HL-1110 - A4, 20 ppm, 600x600, 1 MB GDI, USB 2.0, fehér
54 600 Ft
42 992 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
BROTHER mono lézernyomtató HL-1110E
EAN: 4977766721417
Általános információk
A4-es formátumú monokróm nyomtató. Memória 1 MB, processzor 200 MHz. Lézertechnológia, lézerosztályozás 1. osztály.
A csatlakoztatása
USB-csatlakozó: USB 2.0.
Méretek és súly
Csomagolási méretek: 415 x 313 x 294 mm. Készülék méretei: 340 x 238 x 189 mm. A csomag súlya: 5,3 kg. A készülék súlya: 4,5 kg.
Energiafogyasztás
Működés: 380 W. Készenléti üzemmód: 40 W. Mély alvó üzemmód: 0,5 W. Kikapcsolva: 0,28 W. Normál áramfogyasztás: 0,7 kWh/hét.
Környezetvédelem
Energy Star ökocímke. Akusztikai teljesítmény: 6,6 BA nyomtatáskor. 51 dBA nyomtatás közben.
A csomagban
Termékbiztonsági kézikönyv, gyorsindítási útmutató, felhasználói kézikönyv, DVD, fogyóeszközök.
A média típusai
Típusok: irodai és újrahasznosított papír. Méretek: A4, Letter, Legal, Folio. Súlyok: 65 - 105 g/m2.
Támogatott operációs rendszerek
Windows 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP (32 és 64 bites verziók), Windows Server 2012 / 2008 R2 / 2008 / 2003 (32 és 64 bites verziók), Mac OS X 10.6 - 10.10, Linux CUPS, LPD/LPRng (32 és 64 bites környezetben).
Papírkezelés
Papírkibocsátás: 50 lap. Standard tálca kapacitása: 150 lap.
Nyomtatva a
Felbontás: 600 x 600 dpi, 2400 x 600 dpi. Nyomtatási sebesség A4-es méretben (mono): 20 oldal/perc. Emuláció: GDI. < 10 másodperc.
Fogyóeszközök és tartozékok
DR-1030 fotóhenger egység: kb. 10000 oldal. TN indító tonerkazetta: kapacitás kb. 1000 A4 oldal. TN-1030 standard tonerkazetta: kapacitás kb. 1000 A4 oldal.
Garancia
36 hónap az ingyenes regisztráció után.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.