GIGABYTE BRIX GB-BSi5-1135G7, Intel Tiger Lake U i5-1135G7, 2xSO-DIMM DDR4, WiFi
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
GIGABYTE BRIX GB-BSi5-1135G7, Intel Tiger Lake U i5-1135G7, 2xSO-DIMM DDR4, WiFi
EAN: 4719331600457
Általános leírás
Intel CoreTM 11. generációs, Tiger Lake UP3. Új Intel Xe grafika (Core i7/i5 esetében).
Memória és csatlakoztathatóság
Kétcsatornás DDR4 memória, 2 x SO-DIMM 3200 MHz, max. 64 GB.
4 x HDMI maximális 4K/60P felbontással. 1 x Thunderbolt 4 port.
Intel AX201 Wifi 6 BT5.2.
Intel 2.5G Gigabit Ethernet (225V 219V).
Hang és tárolás
ALC255 audio codec. 2 x M.2 SSD-hez (1 x PCIe Gen 4 x4 1 x PCIe x4/SATA mód).
4 x USB 3.2 (elöl), 2 x USB 3.2 (hátul). Fejhallgató/mikrofon csatlakozó.
Beépítés és méretek
VESA rögzítési támogatás. Méretek 196,2 x 44,4 x 140 mm, 1,16L.
Alaplap mérete 3,5" SBC, 146 x 102 mm.
Processzor és grafika
CPU Intel Core i5-1135G7, négymagos processzor, 4 mag/8 szál, 8M Cache, 0,9-4,2GHz, 28W.
Intel Iris Xe grafikus processzor 80EU 1300 MHz-es frekvenciával.
Tárolás és I/O
1 x M.2 2280 támogatja a PCIe Gen4 x 4 NVMe SSD-ket. 1 x M.2 2280 támogatja a PCIe Gen3 x 4 NVMe SSD-ket vagy SATA SSD-ket.
Elülső I/O: 4 x USB 3.2, 1 x fejhallgató/mikrofon csatlakozó, 1 x bekapcsológomb.
Hátsó I/O: 4 x HDMI 2.0a, 1x Thunderbolt 4/USB4.0, 2 x USB 3.2 Gen 2, 2 x GbE LAN port, 1 x DC-In.
Teljesítmény és operációs rendszer támogatás
Tápfeszültség bemenet 100-240 V, kimenet 7,1A 19V, 135W.
Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 10 Home/Pro/IoT, Linux.
Működési feltételek
Üzemi hőmérséklet 0°C és 35°C között. Tárolási hőmérséklet -20°C és 60°C között.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.