GIGABYTE MB Sc AM4 B550M AORUS ELITE, AMD B550, 4xDDR4, 1xHDMI, 1xDVI, mATX
42 105 Ft
41 375 Ft
32 579 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
GIGABYTE MB Sc Sc AM4 B550M AORUS ELITE
EAN: 4719331809546
Leírás
GIGABYTE MB Sc AM4 B550M AORUS ELITE alaplap AMD Ryzen™ processzorokhoz. Pure Digital VRM-megoldással, PCIe 4.0 x16 foglalattal, két PCIe 4.0/3.0 M.2 csatlakozóval és GIGABYTE 8118 Gaming LAN-al rendelkezik.
Processzor támogatás
Támogatja az AMD Ryzen™ 5000 Series/ 3rd Generation Ryzen™ és 3rd Generation Ryzen™ processzorokat Radeon™ GPU-kkal.
Memória
Kétcsatornás ECC/non-ECC puffer nélküli DDR4, 4 DIMM-hely.
VRM megoldás
5 3 fázisú, tisztán digitális VRM megoldás alacsony RDS(on) MOSFET-ekkel.
PCIe bővítőhelyek
Ultra Durable™ PCIe 4.0 kész x16-os bővítőhely.
M.2 csatlakozók
Két ultragyors NVMe PCIe 4.0/3.0 M.2 csatlakozó.
Hang
Kiváló minőségű hangkondenzátorok és zajvédelem a maximális hangminőség érdekében.
Lan
GIGABYTE Exclusive 8118 Gaming GbE LAN.
HDMI és DVI
Hátsó HDMI és DVI támogatás.
RGB FUSION 2.0
Támogatja a címezhető LED és RGB LED szalagokat.
Intelligens ventilátor
A Smart Fan 5 több hőmérséklet-érzékelővel, hibrid ventilátorfejekkel és FAN STOP funkcióval van felszerelve.
Q-Flash Plus
A Q-Flash Plus lehetővé teszi a BIOS frissítését a processzor, a memória és a grafikus kártya telepítése nélkül.
Műszaki specifikációk
- CPU: AMD Socket AM4
- Chipkészlet: B550
- Memória: 4 x DDR4 DIMM foglalat, legfeljebb 128 GB memóriával
- Grafika: a 3. generációs AMD Ryzen™ processzorokba integrált Radeon™ grafika
- Hang: Realtek Audio CODEC, nagy felbontású hang, 2/4/5.1/7.1 csatorna
- LAN: Realtek GbE LAN (1000 Mbit/100 Mbit)
- USB: 4 x USB 3.2 Gen 1 a hátlapon, 2 x USB 3.2 Gen 1 belső, 6 x USB 2.0/1.1
- Formátum: 24,4 cm x 24,4 cm
Megjegyzés:
A 64 bites Windows 10 támogatása. Linux-támogatáshoz töltse le az illesztőprogramot a lapkakészlet gyártójának webhelyéről vagy egy harmadik fél webhelyéről.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.