HP Elite 800 G9 Tower i5-13500/16GB/512GB SSD/Intel UHD 770/3y onsiteW11 Pro/fekete
1 306 630 Ft
430 385 Ft
338 886 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Operációs rendszer: Windows 11 Pro Processzor: Intel® Core™ i5-13500 (2,5 GHz alapfrekvencia, 4,8 GHz max Intel® Turbo Boost technológiával, 24 MB L3 gyorsítótár, 14 mag, 20 szál) Memória: 16 GB DDR5-4800 MHz-es RAM (1 x 16 GB) Helyek száma (összesen/szabad): 4 DIMM-hely (4/3) Merevlemez: 512 GB-os PCIe® NVMe™ TLC SSD meghajtó Optikai meghajtó: DVD-RW Belső meghajtórekeszek: 1x ODD vékony lemez 1x cserélhető SATA HDD- vagy 1x M.2 SSD-öböl: 1x cserélhető SATA HDD vagy 1x M.2 SSD-öböl 2x 3,5" Grafikus kártya: Intel UHD 770 Hang: Realtek ALC3252 kodek Hálózat: igen, GbE Vezeték nélküli hálózat: nincs Billentyűzet: vezetékes HP Desktop 320K Egér: vezetékes HP USB 128-as lézeregér Biztonsági kezelés: alváz- és kábelzárak támogatása, beépített TPM 2.0 biztonsági chip Memóriakártya-olvasó: nem Teljesítmény: 260 W Platinum Elülső portok: csatlakozó: 1x kombinált fejhallgató/mikrofon csatlakozó 4x SuperSpeed USB Type-A 10 Gbps jelátviteli sebességgel 1x SuperSpeed USB Type-C® 20 Gb/s jelátviteli sebességgel Hátsó portok: 1x audio bemenet/kimenet 1x RJ-45 1x HDMI 1.4b 3x SuperSpeed USB Type-A 5Gb/s jelátviteli sebességgel 2x DisplayPort™ 1.4a 3x USB Type-A 480Mb/s jelátviteli sebességgel 1x tápcsatlakozó 1x VGA Bővítőhelyek: 2230 2x PCIe 3 x1 1x PCIe 3 x16 (x4-ként csatlakoztatva) 2x M.2 2280 1x PCIe 4 x16 Szín: Fekete Méretek: 33,7x30,8x15,5cm Súly: 6,15kg Garancia: 3 év
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.