LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, 3r premier a helyszínen
Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.
Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Lenovo ThinkCentre M90s
Cikkszám: 11D1003QCK
TELJESÍTMÉNY | |
---|---|
Processzor | Intel Core i9-10900 (10C/20T, 2,8/5,2GHz, 20MB) |
Grafikus kártya | Integrált Intel UHD Graphics 630 |
Chipset | Intel Q470 lapkakészlet |
Memória | 1x 16GB UDIMM DDR4-2933 |
Memóriafoglalatok | Négy DDR4 DIMM foglalat, kétcsatornás kapacitással |
Max. Memória | Akár 128 GB DDR4-2933 |
Tárhely | 1x 512 GB M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal SSD 512GB M.2 2280 PCIe 3.0x4 |
Támogatott tárolás | Legfeljebb négy meghajtó, 1x 2,5"/3,5" HDD 1x 2,5" HDD 2x M.2 SSD - 2,5"-os HDD legfeljebb 1TB-os merevlemezek - 3,5"-os HDD legfeljebb 2TB-os merevlemezek - M.2 SSD legfeljebb 2 TB-os SSD-k - Opcionális Intel Optane memória, M.2 |
Kártyaolvasó | 3 az 1-ben kártyaolvasó |
Optikai mechanika | DVD±RW |
Audio chip | Nagy felbontású (HD) hang, Realtek ALC623-CG kodek |
DESIGN | |
Billentyűzet | Hagyományos USB billentyűzet, fekete, cseh / szlovák |
Egér | USB Calliope egér, fekete |
Színes | Fekete |
Méretek (WxDxH) | 93 x 298 x 340 mm (3,6 x 11,7 x 13,4 hüvelyk) |
Súly | Körülbelül 5,3 kg |
SZOFTVER | |
Operációs rendszer | Windows 10 Pro 64, cseh / szlovák / angol |
A mellékelt szoftver | Nem |
KONEKTIVITÁS | |
Ethernet | Integrált 100/1000M |
WLAN Bluetooth | Nem |
Elülső portok | 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x USB-C 3.2 Gen 1 1x fejhallgató/mikrofon kombinált csatlakozó (3,5 mm) 1x mikrofon (3,5 mm) |
Hátsó portok | 4x USB 3.2 Gen 1 2x DisplayPort 1x soros (9 tűs) 1x Ethernet (RJ-45) 1x line-out (3,5 mm) |
SZOLGÁLTATÁS | |
Alapvető garancia | 3 éves, helyszíni |
Tartalmazott frissítés | 3Y Premier Support frissítés a 3Y Onsite-ról (5WS0V07841) |
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.