Oukitel WP18 Pro fekete
60 165 Ft
58 800 Ft
46 299 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Oukitel WP18 Pro fekete
Operációs rendszer: Android 12
Nyelvi támogatás: CZ, SK és mások
Processzor: MediaTek MT6762 2,0 GHz, Octa-core
RAM: 4 GB
Belső memória: 64 GB
Megjelenítés
Méret: 5,93" HD IPS
Lefedettség: 80%
Üveg: Panda Glass
Felbontás: 720 x 1440 px
Hálózati támogatás
DUAL 4G SIM: IGEN (2x nanoSIM)
Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac (2,4 GHz 5 GHz)
Wi-Fi hívástámogatás: igen
Mobilhálózatok
- 2G: GSM B2 (1900)/B3 (1800)/B5 (850)/B8 (900)
- 3G: WCDMA B1/B2/B4/B5/B8
- 4G: FDD-LTE B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B13/B17/B18/B19/B20/B25/B26/B28A/B28B/B66
Kamera
Előlap: 5.0 M Pixel
Hátul: 13,0 M Pixel diódával
Ellenőrzés és bővíthetőség
Vezérlés: érintés
OTG: Igen
G-érzékelő: igen
Iránytű: igen
Értesítési LED: Nincs
Bővíthetőség: 1x microSDHCx (legfeljebb 1 TB), megosztott foglalat
Formátumtámogatás
- Videó: RMVB, MKV, MOV, ASF, RM, FLV
- Hang: MP3, M4A, AAC, MKA, AMR
- Képek: jpg, gif, bmp, png
Kommunikáció és adatok
Kommunikáció: Skype, Google Talk, e-mail, webböngésző, Youtube stb.
Adatok: WAP2.0/GPRS, EDGE, 3G, HSDPA, HSUPA, 4G/LTE
Bluetooth, FM rádió és GPS
Bluetooth: 5.0
FM rádió: Igen
GPS: Igen
GLONASS: Igen
BEIDOU: Igen.
Galilei: Igen
NFC és ujjlenyomat
NFC: Igen
Ujjlenyomat: igen
Szín és akkumulátor
Szín: Fekete
Akkumulátor: Li-Pol 12 500 mAh
Tápegység: 5V (1,2 A)
Gyorstöltés: igen 18W
Vezeték nélküli töltés: nem
Működési idő: akár 70 óra normál üzemmódban
Súly és méretek
A telefon súlya: 430 g
Csomag súlya: 685 g
Készülék méretei: 153 x 74 x 21 mm (szélesség x magasság x mélység)
Doboz méretei: 250 x 250 x 37 mm (magasság x szélesség x mélység)
A csomag tartalma
Mobiltelefon OUKITEL WP18 Pro Black, 1x USB-C - USB kábel a számítógéphez és a töltőhöz való csatlakozáshoz, 1x USB hálózati adapter, 1x felhasználói kézikönyv CZ/SK/DE/EN/PL nyelven.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.