Savo Prim fertőtlenítő virágillat 1,2L

Illusztrációs kép

Savo Prim fertőtlenítő virágillat 1,2L
TOP
Megr. száma
511301042
Gyártó
Savo
Hűségpontok: 74
0 értékelés
Elfogyott

Ez a termék már nem elérhető, ezért nem lehet megrendelni.

Tekintse meg alternatív termékeinket. Biztosan tud majd választani a kínálatból.

Ezek a termékek is érdekelhetik Önt

Leírás és specifikációk

A Savo Prim univerzális és tökéletes hatású. A háztartás nemcsak tiszta, hanem biztonságos is lesz. Felületek és padlók, szaniterek, WC-k, mosogatók, konyhai eszközök, játékok és állatok számára készült karámok mosására és fertőtlenítésére tervezték.
Javasolt hígítási mód háztartási használatra: 2 dcl Savo Prim (azaz 1 literes palackból 5 teli kupak) 4 l vízzel hígítva. Mossa le és törölje le a tárgyakat, felületeket vagy területeket a hígított oldattal, majd hagyja hatni és szellőztesse ki 5 percig.
Az élelmiszerrel érintkező területeket és tárgyakat (pl. játékok, konyhai eszközök) ivóvízzel le kell öblíteni, meg kell szárítani és a Savo Prim mosása után szellőztetni kell.
Hogyan vigyázzunk a billentyűzet tisztaságára? Valószínűleg a PC legpiszkosabb perifériája a billentyűzet. Kevesen mosnak kezet, mielőtt számítógéppel dolgoznának, és gondosan betartják azt a szabályt, hogy a közelében ne együnk és ne igyunk. A jó mosás érdekében a legjobb a billentyűzetet szétszedni, a gombokat kivenni és hígított Savo Prim oldatban kimosni. A tisztítóoldat használata előtt ellenőrizze a nyomat stabilitását a billentyűzeten, hogy elkerülje a károsodást.
Hogyan lehet elpusztítani a baktériumokat a gyermekjátékokban? A gyermekjátékok hígított Savo Prim oldatban történő mosásával elpusztítja a gyermekjátékokon maradó veszélyes baktériumokat és vírusokat, amelyek veszélyeztetik babája egészségét. A Savo Prim használata után ne felejtse el alaposan öblíteni ivóvízzel a játékokat.
Baktériumok a hűtőben. Nemcsak a nemkívánatos szagoktól, hanem a baktériumok 99,9%-ától is megszabadulhatsz hűtődtől, ha a hűtő belsejét hígított Savo Prim oldattal mosod, amit felvitel után 5 percig hatni hagysz. Ezután ivóvízzel mossa ki a hűtőszekrényt, hagyja megszáradni és szellőztesse ki.
Konyhai eszközök gondozása. A nyers hús számos egészségtelen mikroorganizmus forrása lehet. A Savo Prim kiváló segítőtárs a konyhai kések és főzőlapok tisztításához.

FIGYELEM
Szabványos figyelmeztető mondatok:
Fémekre korrozív hatású lehet.
Súlyos égési sérülést és szemkárosodást okoz.
Erősen mérgező a vízi élőlényekre.

Tanácsok a biztonságos kezeléshez:
P102 Gyermekek elől elzárva tartandó.
P234 Csak az eredeti tartályban tárolandó.
P273 Kerülni kell a környezetbe jutást.
P280 Védőkesztyűt / védőruházatot / szemvédőt / arcvédőt kell viselni.
P303 + P361 + P353 HA BŐRRE (vagy hajra) KERÜL: A szennyezett ruházatot azonnal le kell vetni. Öblítse le a bőrt vízzel/zuhanyozva.
P305 + P351 + P338 SZEMBE KERÜLÉS ESETÉN: Több percig tartó óvatos öblítés. Távolítsa el a kontaktlencséket, ha van és könnyen megtehető. Folytassa az öblítést.
P312 Rosszullét esetén forduljon TOXIKOLÓGIAI KÖZPONTHOZ / orvoshoz /….
P391 A kiömlött anyagot össze kell gyűjteni.

Paraméterek

Termék típusa
Márka
Mennyiség /Súly

Tanácsadás

Gyakori kérdések

Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?

Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15.  - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.

Melyik cég szállítja ki az árut?

Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/

Személyes átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.

Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?

Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.

Fizethetek a futárnál kártyával?

Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.

Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?

A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.

Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?

A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia. 

Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?

A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.

Letudok adni rendelést telefonon keresztük?

A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.

Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?

A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/

Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?

A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"

Mik a hűségpontok?

A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.

Mit jelent az online kártyás fizetés?

A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.

A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.

Segítségre van szüksége? Keressen minket!

Tanácsadó
a választásban
Átvételi pontok. 2681 átvételi pontunk van.
Széles választék. Több mint 52000 terméket kínálunk.
Nálunk van ideje. Az árut 30 napon belül visszaküldheti.
Megjutalmazzuk Önt. Minden vásárlás után hűségpontot kap.

Az ügyfelek dicsérnek minket

92% az ügyfeleink elégedettsége a múlt hónapban (március)